کد خبر: ۹۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 04
شفا آنلاین>اجتماعی>با توجه به افزایش سن زندانیان مراقبت‌های پایان زندگی در بین این افراد هر روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین،  مراقبت‌های پایان زندگی که به‌خودی‌خود می‌تواند پیچیده شود، درباره برخی بیماران ممکن است چالش‌برانگیز شود.

       به گفته سوزان لوئب، استادیار پرستاری که تحقیقات درباره مراقبت‌های پایان زندگی در زندان‌ها را برسی کرده است، حجم و کیفیت تحقیقات درباره مراقبت‌های بخش پایانی زندگی در زندان‌ها در حال افزایش است، اما این تحقیقات هنوز جنبه اکتشافی و توصیفی دارد. ما نیازمند انجام تحقیقات درباره مداخلات بیشتر هستیم.

       طی 15 سال، بین سال‌های 2010- 1995 جمعیت 55 ساله و بالاتر در زندان‌های آمریکا 282 درصد افزایش یافته است. در این مدت مراقبت‌های بیمارستانی در زندان‌ها افزایش یافته، اما این نظام در همه جای کشور عمومیت نیافته است. «نکته عجیب غیبت خانواده‌ها در این تحقیقات است. زندانیان گفته‌اند که با خانواده‌های خود ملاقات داشته‌اند، اما نشانی از نظرات خانواده‌ها درباره مراقبت‌های پایان زندگی در تحقیقات دیده نمی‌شود.» نوع این نوع مراقبت‌ها در زندان‌ها متفاوت است، برخی از آنها در قبال دریافت پول انجام می‌گیرند و برخی دیگر بدون پرداخت مالی.

 مسئولان هماهنگ‌کننده بیمارستانی عقیده دارند که مراقبت‌های بخش پایانی زندگی تاثیری مثبت بر جمعیت زندانیان به‌طورکلی و نیز زندانیانی داشته است که زندگی آنها رو به پایان است، زیرا حس همدلی بیشتری ایجاد می‌کند و ارائه‌کننده نوعی رویکرد جایگزین غالب تنبیهی در زندان‌هاست که جنبه‌های انسانی و حمایت‌گرانه و نیز عزت‌مدارانه آن برای بیمار در شرف مرگ، پررنگ‌تر است و حس اعتماد بین مسئولان زندان‌ها و زندانیان را افزایش می‌دهد. محققان می‌گویند برای برداشتن گام‌های روبه‌جلو باید تحقیقات بیشتری درباره رویکرد کارکنان بخش درمانی در ارائه درمان به زندانیان در مراحل پایانی زندگی انجام گیرد.سپید
یوروکالرت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: