کد خبر: ۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 02
شفاآنلاین :اجتماعی >وزیر بهداشت، بیشترین سفرهای استانی را در بین اعضای کابینه دولت به خود اختصاص داده است.

به گزارش شفاآنلاین؛رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:عباس زارع نژادی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود : بنا به گفته یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی کشور، دکتر هاشمی بیشترین میزان سفرهای هوایی را در بین اعضای کابینه به نقاط مختلف کشور داشته است.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به 280 شهر کشور تاکنون، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات، سرکشی به مناطق شهری و روستایی، مطالعه میدانی کاستی ها و نیازها، اصلی ترین هدف وزیر بهداشت از سفر به مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به اثر مفید این سفرها برای حوزه های مختلف بهداشت و درمان مناطق شهری و روستایی در کشور، افزود: تصمیم گیری بهتر و موثرتر و توزیع عادلانه امکانات، مهم ترین دستاوردهای این سفرهاست.

زارع نژادی به عقب ماندگی ساختاری، تشکیلاتی و نیروی انسانی در بخش های روابط عمومی ستاد و دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت و درمان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت با برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی کارکنان، به دنبال رفع مشکلات و نیازهای بخش اطلاع رسانی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

وی بر جذب نیروهای دارای شرایط احراز پست های روابط عمومی در وزارت بهداشت تاکید و اضافه کرد: از این پس افرادی در بخش های روابط عمومی جذب می شوند که نگاه تخصصی به این واحد داشته باشند.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چند پیشگی را مساله عمده روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانست و تصریح کرد: یک فرد در این واحدها گاه به جای چندین پست فعالیت می کند.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان، در سفر یک روزه به استان سمنان با همراهی مدیرکلی روابط عمومی وزارت بهداشت،با افتتاح چندین طرح ، از بخش های درمانی و آموزشی حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های مختلف این استان بازدید کرد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: