کد خبر: ۳۴۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 09
شش پسر جوان در تحقیقات پلیسی مدعی شدند هیچ کدام از آن‌ها در درگیری خونین دخالتی نداشته و فقط شاهد درگیری اول و دوم بوده‌اند. آن‌ها ادعا کردند برای پایان دادن به درگیری میانجیگری می‌کنند، اما موفق به جدایی منصور و بهمن نمی‌شوند.
شفا آنلاین:  حوادث> پسر جوانی که قلیان کادویی‌اش را به صورت امانت به یکی از دوستانش داده‌بود، برای پس گرفتن آن، دوستش را به قتل رساند، اما خودش هم در جریان درگیری با دوست مقتول به قتل رسید.

به گزارش شفا آنلاین  ساعت ۱:۱۵ بامداد دیروز شنبه نوزدهم خرداد مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد به قاضی سالار صنعتگر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند دو پسر زخمی پس از انتقال به بیمارستانی در جنوب تهران فوت کرده‌اند. یکی از مأموران پلیس گفت دو پسر جوان در فاصله ۲۰ دقیقه از یکدیگر در حالی که با ضربه چاقویی زخمی شده بودند، به بیمارستان منتقل می‌شوند و تیم پزشکی هم تلاش زیادی برای نجات جان آن‌ها انجام می‌دهند، اما دقایقی قبل هر دو بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ می‌روند.

قاتل و مقتول

با اعلام خبر قتل دو پسر جوان بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند. در همان ابتدای ورود تیم جنایی به بیمارستان مشخص شد دو جسد متعلق به دو پسر به نام‌های بهمن ۲۹ و منصور ۲۳ ساله است. تحقیقات پلیس نشان داد بهمن و منصور بچه یک محل و دوست صمیمی بوده‌اند، اما مدتی قبل به خاطر یک قلیان با هم اختلاف پیدا می‌کنند تا اینکه ساعتی قبل درگیری مرگباری را رقم می‌زنند. در جریان درگیری منصور با چاقوی بهمن زخمی می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. پس از این حادثه، قاتل تصمیم می‌گیرد از محل فرار کند، اما لحظاتی بعد یکی از دوستان مقتول به نام کیوان راه او را سد می‌کند و به هواخواهی دوست زخمی‌اش با قاتل درگیر می‌شود. در این درگیری کیوان با چاقو بهمن را زخمی می‌کند و بهمن هم پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ می‌رود. مأموران در بررسی‌های بعدی دریافتند درگیری اول در مغازه گیم نتی رخ داده و تعدادی از دوستان هر دو طرف هم شاهد این دو درگیری مرگبار بوده‌اند.

کادوی مرگ

مأموران پلیس در ادامه شش نفر از دوستان دو پسر فوت شده را که شاهد درگیری بودند، شناسایی و از آن‌ها درباره حادثه خونین تحقیق کردند.
شش پسر جوان در تحقیقات پلیسی مدعی شدند هیچ کدام از آن‌ها در درگیری خونین دخالتی نداشته و فقط شاهد درگیری اول و دوم بوده‌اند. آن‌ها ادعا کردند برای پایان دادن به درگیری میانجیگری می‌کنند، اما موفق به جدایی منصور و بهمن نمی‌شوند.
یکی از شاهدان حادثه در توضیح ماجرا گفت: «بهمن و منصور و کیوان همه بچه یک محل و با هم دوست بودند. البته دوستی بهمن و منصور خیلی زیاد بود و آن‌ها خیلی روزها با هم بودند و حتی با هم برای تفریح به پارک و خیابان می‌رفتند. بهمن قلیان کوچک و ظریفی داشت که به او کادو داده‌بودند و به همین دلیل قلیانش را دوست داشت. معمولاً هر زمانی می‌خواست همراه دوستانش در پارک یا مکانی قلیان بکشد، قلیانش را با خودش می‌برد. مدتی قبل منصور قلیان بهمن را به صورت امانت گرفت و قرار بود پس از چند روز قلیان را به بهمن برگرداند، اما امروز و فردا می‌کرد. بهمن به او گفته بود قلیان را کادو گرفته‌است و خیلی آن را دوست دارد و از منصور خواسته بود قلیان را برگرداند، اما منصور قلیان را پس نمی‌داد. همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها شده بود و حتی چند باری آن‌ها با هم مشاجره لفظی کرده‌بودند و در نهایت هم قلیان کادویی مرگ هر دو را رقم زد.»

قرار درگیری در گیم نت

شاهد ادامه داد: «شب حادثه بهمن دوباره با منصور تماس گرفته و از او خواسته بود قلیان را پس دهد و با هم مشاجره لفظی کرده‌بودند. آن‌ها قرار بود درباره اختلافشان با هم صحبت کنند و منصور تلفنی به بهمن گفته‌بود، در مغازه گیم‌نتی در یکی از محله‌های نازی‌آباد همراه دوستانش در حال بازی است. بهمن ساعت ۲۴:۳۰ وارد مغازه گیم نت شد و با منصور صحبت کرد، اما لحظاتی بعد با هم درگیر شدند. سپس درگیری آن‌ها به داخل خیابان کشیده‌شد که بهمن با چاقو ضربه‌ای به منصور زد. منصور خونین روی زمین افتاد و ما هم به اورژانس و پلیس خبر دادیم. بهمن هم پس از این حادثه قصد داشت فرار کند که یکی از دوستان مقتول به نام کیوان از راه رسید و با بهمن درگیر شد، اما این‌بار کیوان بهمن را با چاقو زخمی و بعد فرار کرد.»
همزمان با انتقال جسد دو پسر جوان به پزشکی قانونی مأموران برای بازداشت کیوان به محل زندگی او رفتند، اما دریافتند متهم پس از حادثه به مکان دیگری فرار کرده‌است. در حالی که تحقیقات برای روشن‌شدن زوایای پنهان این حادثه در جریان است، مأموران در تلاشند قاتل فراری را بازداشت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: