کد خبر: ۱۰۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 31
شفاآنلاین :اجتماعی >عمومی >رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای کرج - چالوس و هراز به دلیل ترافیک سنگین خبر داد و همچنین گفت: محورهای رشت - لاهیجان و کناره در مازندران نیز در حال حاضر بارانی است.

به گزارش شفاآنلاین ،سرهنگ رحمانی ضمن اعلام این خبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در محدوده شمال به جنوب در محور هراز از ابتدای محور تا محدوده نارنجستان ترافیک سنگینی را شاهد هستیم که این ترافیک امروز در طول محور و در طول جاده گسترش می‌یابد.

وی افزود: در محور چالوس به سمت کرج نیز در محدوده دزدبن و هزارچم ترافیک به صورت نیمه سنگین در جریان است.

رحمانی با بیان اینکه برای امروز محدودیت تردد و یکطرفه کردن محور محورهای کرج - چالوس و هراز را در دستور کار قرار دادیم، ادامه داد: احتمالا این دو محور امروز با توجه به حجم ترافیک یکطرفه می‌شوند. طبق برنامه از ساعت 12 تردد از سمت کرج به چالوس از میدان امیرکبیر ممنوع می‌شود و از ساعت 16 نیز از مرزن‌آباد به سمت کرج، تردد به صورت یکطرفه انجام می‌گیرد.

وی همچنین گفت: در محور هراز نیز از ساعت 13 از رودهن به سمت آبسک، تردد وسایل نقلیه ممنوع است و از سمت شمال هم از ساعت 15 از آبسک تا رودهن تردد به صورت یکطرفه انجام می‌گیرد.

رحمانی احتمال اعمال این محدودیت‌ها را با توجه به حجم ترافیک در امروز قوی دانست و در عین حال از بارانی بودن محورهای رشت - لاهیجان و کناره در مازندران خبر داد.

به گفته وی، جو ترافیکی سایر محورهای کشور آرام است.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: