کد خبر: ۵۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 14
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو هیئت رئیسه مجلس درباره سریال"در حاشیه" گفت: این سریال که در قالب طنزارایه شده بسیار جالب است و نباید نسبت به آن حساسیت نشان داد.

دکتر عبدالرضا مصری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: همه بر امر شادی و نشاط افراد در هر جامعه ای اقرار دارند. از طرفی دیگر صدا و سیما هم ترتیبی برای شاد شدن مردم می دهد و اثبات شده که این امر در کاهش انواع بیماری های روحی وروانی نیز موثر است.

وزیراسبق رفاه وتامین اجتماعی ادامه داد: هنگام ساختن طنز تمامی اقشار و صنوف جامعه در بر گرفته می شود حال اگر بخواهیم این حریم ها را تا حدی مقدس کنیم که کسی وارد آن نشود پس دیگرنباید انتظار طنز داشته باشیم.

وزیر اسبق رفاه و تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: اگر طنزی بخواهد درباره نمایندگان مجلس، پزشکان، بازاریان، دانشگاهیان و... ساخته شود و بگویند حرفی نزن، که نمی شود.پس باید ظرفیت های جامعه را در همه زمینه ها بالا ببریم، زیرا طنز یک امر بدیهی است و هیچ ربطی به واقعیت ندارد.

وی تأکید کرد: من چند قسمت از سریال در حاشیه را مشاهده کرده ام که به نظرم کار بسیار خوبی در شکل طنز است، که می تواند در قسمت های بعد بهتر هم شود.

‫درحاشیه‬‎ ile ilgili görsel sonucu

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سریال"در حاشیه" یک طنز است،چرا باید بر این باور باشیم که دور صنوف و اقشار جامعه باید هاله ای بکشیم و آن را مقدس جلوه دهیم؟

وی اظهار کرد: اعتقاد دارم نسبت به این سریال نباید حساسیت نشان دهیم. از طرفی دیگر امکان دارد چندهزار نفر به صورت سازمان یافته ای مخالف آن باشند اما باید نگاه کل جامعه را در نظر بگیریم.حال آنکه این سریال بالای 80 درصد بییننده دارد ، یعنی 50 میلیون نفر ایرانی موافق این سریال هستند.

مطالب مرتبط
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یلدا
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
0
باسلام ودرود به نماینده شجاع /جانا سخن اززبان ما می گویی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: