کد خبر: ۵۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 07
شفا آنلاین- رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه کشور با انتقاد شدید از پخش سریال"درحاشیه" هشدار داد: اگر در این سریال به انجمن بیهوشی توهین شود به طور قطع به جز شکایت جدی، مقابل مجلس، صدا و سیما و سازمان های مربوطه برای بیان اعتراض تحصن خواهیم کرد.

دکتر محمدمهدی قیامت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: متأسفانه به جای این که سریال"در حاشیه"طنز را نمایان کند لودگی را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم طنز را مسخره می کنند و عقده پزشک شدن از دوران بچگی دربرخی عوامل سازنده این سریال بوده است که هم اکنون با مسخره کردن پزشکان ، اعتراض شدید آنها را برافروخته است.

معاون نظام پزشکی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: انجمن مراقبت های ویژه و بیهوشی کشور و سایر انجمن ها به این سریال اعتراض دارند اما اعتراض جدی من به مدیر شبکه 3 است که به جای پرداختن به طنز به پزشکان نیز توهین می کند.

وی با اشاره به این که هر چه زودتر باید تکلیف این سریال مشخص شود، تأکید کرد: به دلیل به تصویر کشیدن مسخره بازی و لودگی در این سریال برای رفع ناراحتی جامعه پزشکی مهران مدیری، سایر همکارانش و مدیر شبکه 3 باید از قشرشریف وزحمتکش جامعه پزشکی عذرخواهی کنند.

قیامت اذعان کرد: در حقیقت قرار نیست که هر مسخره بازی را به عنوان سریال و طنز درصداوسیما که متعلق به مردم است را به دلیل این که رئیس صدا و سیما یا مدیر شبکه خوشش می آید نیز پخش کنند.

وی بیان کرد: اگر آقای مدیری حق داشت که به عنوان فردی بی طرف از همه اقشار جامعه این گونه انتقاد کند، آنها چه جوابی می دادند؟ آیا حق دارد به نیروی انتظامی، روحانیت، مهندسین، وکلا و... نقد و اعتراض کند؟ یعنی قشری جز پزشکان گیر نیاورده است؟

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه اذعان کرد: امیدواریم که با جلوگیری از ادامه پخش این سریال بی محتوا، هم صدا و سیما خودش را مبرا کند و هم آقای مدیری بگوید که هر نوع لودگی در این سریال فقط طنز بوده است.


وی یادآور شد: به هر حال برای خنداندن مردم از جامعه پزشکی سوء استفاده می کنند می گویند که مردم می پسندند، اما من نمی دانم این آمار بر چه اساس و اصولی گرفته شده است؟ این روش های صدا و سیمایعنی توهین به قشر خاص وفرهیخته کشورکه به هیچ عنوان هم علمی و عقلانی نیست.

قیامت خاطرنشان کرد: وقتی که صدا و سیما به اعتراضات نماینده پزشکان یعنی سازمان نظام پزشکی و وزیر بهداشت به عنوان مسئول اجرای سلامت کشور احترام نگذارد و راحت از کنار آن بگذرد، دیگر من نمی دانم چه مرجعی باید اعتراض کند که مورد قبول واقع شود!

وی هشدرا داد: اگر پخش این سریال ادامه پیدا کند احتمال می دهم که جامعه پزشکی علاوه بر تحریم تماشای تلویزیون، با تحصن اعتراضشان را به این سریال بی محتوا اعلام کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
روح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
1
1
پس فیلم ساختمان پزشکان که به شما هاوجاهت و به روانشناسان تمسخر فراوان می شد اعتراضی نشد
کاش جای شما بودیم و وزیر شما وزیر ما بود و هزار برابر ان رامی شنیدیم باز لذت فقر نه فرق گذاشتن را حس نمی کردیم
فرجود شکوهی
|
United States
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
3
4
اعتراض شدید ریاست کمیسیون نظارت و ارزشیابی سازمان نظام پزشکی به پخش سریال توهین آمیز حاشیه

با سلام
احترام اینجانب بعنوان نماینده جامعه بزرگ و فرهیخته فیزیوتراپی کشور حمایت قاطع و کامل خود و فیزیوتراپیست های ایران را از همکاران گروههای شریف پزشکی که با تمامی مشکلات و هجمه های نا جوانمردانه ای که این روزا از هر طرف بسویشان و بسوی مان بعنوان اعضای یک پیکر روانه میشود علی الخصوص سریال توهین آمیز در حاشیه که قداست حرفه پزشکی را به حاشیه کشانده است بیان داشته و آمادگی خود و جامعه بزرگ فیزیوتراپی کشور را در جهت هر گونه کمک و حمایت از همکاران گروههای مختلف پزشکی خود اعلام میدارم.
هنوز فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار خصوی با ایشان بخوبی یادم هست که فرمودند : بیمار نباید به جز بیماری دغدقه دیگری داشته باشد ..آیا تولید سریالی در این حد سخفیف و نازل پیروی از منویات مقام معظم رهبری است و باعث رفع نگرانی ها و حل مشکلات بیماران خواهد شد . و در نهایت آیا مگر گروه های پزشکی و خانواده هایشان جز مردم نیستند که به این صراحت به تمسخر گرفته میشوند.

با احترام
دکتر فرجود شکوهی
عضو شورایعالی نظام پزشکی
رییس کمیسیون نظارت و ارزشیابی سازمان نظام پزشکی کشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
3
4
ولی خداییش سریال جز لودگی چیزی نداره
همهشری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
2
3
ای کاش پزشکان عزیزکمی صبروتحمل شان را بالاببرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
4
5
آقاي دكتر شكوهي عزيز چرا از مقام معظم رهبري در اين جور مسائل خرج ميكنيد حضرت اقا ميفرمايند بيمار بجز بيماري دغدغه ديگري داشته باشد. أيا واقعا در حال حاضر اينگونه هست أيا جامعه پزشكي البته پزشكان واقعي را نميگويم به فرمايشات حضرت اقا عمل ميكنن كسي به دنبال توهين نيست. بلكه نقد اجتماي هست. بهتر جامعه پزشكي به عقل و شعور مردم كشور احترام بزارن و تحمل خود رو بالا ببرند مردم خود بهترين قاضي هستن آقاي دكتر دمكراسي يعني تحمل كردن همديگه اگر شما دوست نداريد و يا احساس ميكنيد توهين هست نگاه نكنيد سريال را و اينقدر حضرت اقا تو مسايل پيش پا افتاده خرج نفرماييد. حرمت مقام ولايت خيلي بالاتر از حرفا هست
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
4
3
با تشکر از تمام عزیزانی که بی‌ محتوایی این سریال رو درک کردند . بالاخره این سریان طنزه یا انتقاد؟ به جز خنده‌های پست صحنه خود آقای مدیری که نشون میده ایشون پس از این همه سال برنامه سازی هنوزم ناشی‌ و ضعیف هستن نکته خنده داری توش نیست و اگر انتقاد پس چرا حقایق رو نشون نمیده و با ساختن رشته‌های تخیلی‌ و انداختن گناه خرابی‌ اوضاع پزشکی‌ به گردن فارغ‌التحصیلان خارج که تعدادشون به انگشتا دست هم نمیرسه و از سده تمام امتحانات وزارت بهداشت گذاشتن و چند سال رایگان با پرداخت شهریه اجازه طبابت گرفتن آدرس غلط به مخاطب میده شاید چون این گروه دستشون به جایی‌ بند نیست که از این مسخره گیها شکایت کنن.شکر خدا که رشته جراحی زیبایی از اولم مغضوب سیما بوده که با وجود اینهمه عمل زیبایی در کشور ترجیح میده از پایه قضیه رو محکوم کنه .چرا باور نمی‌کنین که این سریال هدفش اصلا اصلاح نیست و به گفته پزشکان معترض جدا نشون دهنده عقد‌ها فروخوردست .کجا به زیر میزی اشاره شده؟این سریال بیشتر طریقه حرف زدن غذا خوردن پزشکان رو مسخره کرده تا سودجویشونو
فیلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
3
2
میگم اگه بخوان درباره مسایل ومشکلات کارکنان صداوسیما هم فیلم وسریال درتس کنن چی میشه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غفار
|
United States
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
3
مديرى باساختن سريال در حاشيه لودگى را به حد اعلى رسانده وچون واقعاً چيزى براى گفتن در اين به اصطلاح سريال ندارد با پشت صحنه هاى فوق مسخره مى خواهد مثلاً مردم را بخنداند كه مطميناً تا الان موفق نبوده ، بيننده زياد اين برنامه هم بدليل كمبود برنامه خوب در سيماست، مدير جديد سيما كه بخندد كافى است!!!!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: