کد خبر: ۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 08
دکترعلی سیفی عضو جامعه جراحان کشور در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو جامعه جراحان کشور درباره سریال"درحاشیه" گفت: به نظرم در این سریال حتی سرمایه گذارش هم مورد تمسخر واقع شده اما در هر صورت برای مردم سرگرمی است و نباید عده ای را از تماشای آن نیز محروم کرد.

دکتر علی سیفی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین بیان کرد: "در حاشیه" تنها یک سریال است اما بیمار واقعی به سمت پزشک واقعی می رود ما چرا باید با پخش این سریال از این موضوع بهراسیم؟

وی ادامه داد: آنهایی که ریگی به کفش دارند نسبت به "در حاشیه" شروع به اعتراض می کنند. این هم یک سریال است دیگرو اگر بخواهیم همه اقشار جامعه را نسبت به یکدیگر جدا سازیم باید یک خودسانسوری داشته باشیم. در حقیقت باید دید که مردم نسبت به این سریال چگونه قضاوت می کنند؟

‫درحاشیه‬‎ ile ilgili görsel sonucu

جراح عمومی با اشاره به این که شاید با پخش این طنز مردم به سمت پزشک انتخابی خود گرایش یابند،افزود: خب طنز است و ما که نمی توانیم به عنوان پزشک از سازندگان طنز بخواهیم مجموعه ای باب مبل ما بسازنند.

وی در پاسخ این که با ادامه پخش سریال"درحاشیه" موافق هستید یا نه، گفت: این سریال برای عده ای یک سرگرمی است پس چرا باید آنها را محروم کنیم. اگر دوست دارند تماشا کنند نباید سانسور کنیم.



سیفی خاطرنشان کرد: من نمی دانم که رسانه ها چرا تا این حد روی این موضوع مانور کرده اند. چرا روی دیگر سریال ها مانور نمی کنند؟ مگر می شود که همه چیز بر وفق مراد ما باشد؟ چون همه چیز در جهان هستی نسبی است پس معتقدم که نباید به این سریال واکنش نشان داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
2
درسته واقعا تمرين دمكراسي رو بايد از يك جا شروع كرد چه بهتر از جامعه تحصيل كرده شروع بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
2
اين سريال بيشتر از اينكه به جامعه پزشكي توهين كند واقعيت اينكه پزشكان براي سرمايه دار كار ميكنند و پزشكي هم يه صنعت شده در دنيا امروز را نشان ميدهد و سرمايه گذار است كه خط مش تيّم پزشكي رو تعيين ميكند متاسفانه ولي اين يك واقعيت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
چرا اينقدر حاشيه درست ميكنيد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: