کد خبر: ۹۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 2016January 16
شفا آنلاین>اجتماعی>سیاسی> درحالیکه روز گذشته اخباری مبتنی بر ردصلاحیت مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، از نامزدی انتخابات مجلس دهم در شیراز به شکل گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده بود؛ معین عصر دیروز گفت:
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید  «تاکنون مطلبی مبنی بر ردصلاحیت از سوی هیات‌نظارت شورای نگهبان به من ابلاغ نشده است». وی درعین‌حال با بیان اینکه «موضوع ردصلاحیت برای من هیچ اهمیتی ندارد»، افزود: «آنچه برای من اهمیت دارد، انجام وظیفه است. من تا همین جا هم وظیفه خود را با نگاه اخلاقی، انسانی و اعتقادی انجام داده‌ام.

اگر ردصلاحیت شوم، از طرف ردصلاحیت‌کنندگان از مردم شیراز عذرخواهی خواهم کرد. گرچه من در این اتفاق، نقشی نخواهم داشت. با این حال، عذرخواهی خواهم کرد تا معلوم شود از این اتفاق ناراحت هستم. اما در مورد خودم، اگر بخواهیم با نگاهی کاملا اعتقادی برخورد کنیم، این معامله خیلی خوبی است که انسان بتواند با خدای خود کند. بدین صورت، که با نیتی پاک خود را در انتخابات عرضه کند و همه تلاش خود را هم صورت دهد تا انتخاب شود. اما در روند انتخابات – چه با ردصلاحیت و چه با رای نیاوردن- انتخاب نشود، در این حالت، فرد اجر کار خود را گرفته است.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: