کد خبر: ۲۱۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 2019January 04
در حال‌ حاضر ما نمایندگان، دولتمردان و حتی قوه قضاییه به دلیل داشتن بیمه های تکمیلی آن چنان شرایط بیماران را درک نمی‌کنیم و می گوییم که با بیمه های تکمیلی مشکل خودمان را حل می‌کنیم، اما آیا می‌توان مشکل مردم را حل کرد؟ مردم به خصوص بیماران خاص مشکلات زیادی دارند
شفاآنلاین>سلامت>رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه ۹۸ در حوزه سلامت، گفت که با این وضعیت بودجه بیماران خاص با مشکل مواجه می‌شود و مردم هم در اجرای طرح تحول در بیمارستان‌ها بلا تکلیف خواهند ماند.

به گزارش شفاآنلاین، حسینعلی شهریاری، با اشاره به بودجه بخش سلامت، اظهار کرد: بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه در حوزه سلامت<Health> ارائه کرده است مشکل‌زا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند که جلوی این کاهش بودجه را بگیرد، ولی عملکرد سازمان برنامه و بودجه قابل قبول نیست.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه‌ داد: در حال‌ حاضر ما نمایندگان، دولتمردان و حتی قوه قضاییه به دلیل داشتن بیمه های تکمیلی آن چنان شرایط بیماران را درک نمی‌کنیم و می گوییم که با بیمه های تکمیلی مشکل خودمان را حل می‌کنیم، اما آیا می‌توان مشکل مردم را حل کرد؟ مردم به خصوص بیماران خاص<Special patients> مشکلات زیادی دارند.

شهریاری با اشاره به بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی، ادعا کرد: بودجه دانشگاه علوم پزشکی هم عجیب و غریب است. برخی از دانشگاه‌ها با تعداد دانشجویان و مراجعان بیشتر نسبت به دانشگاه‌های با تعداد دانشجوی کمتر، بودجه کمتری دارند، اینها همه نشان دهنده این است که مولفه اختصاص بودجه به دانشگاه‌ها لابی بوده است.ایسنا
مطالب مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: