کد خبر: ۲۴۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۸ - 2020January 02
این بیمارستان در چهار طبقه ساخته شده و شامل بخش های مختلف درمانی و پزشکی است و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
شفاآنلاین>سلامت>وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل شدن ساختمان و ابنیه بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهرستان تالش در غرب استان گیلان، بر تجهیز و راه‌اندازی آن به منظور بهره‌مندی مردم و گردشگران تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، محمد اسلامی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان تالش اظهار کرد: وزارتخانه راه و شهرسازی کار خود را در ساخت و تکمیل بنای این مرکز درمانی به پایان رسانده است و باید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به تجهیز آن اقدام کند.

وی اظهار امیدوای کرد با افتتاح این بیمارستان<Hospital>، از اعزام بیماران به مراکز درمانی شهرهای دیگر و از مشکلات پزشکی درمانی اهالی و گردشگران شهرستان تالش کاسته شود.

عملیات ساخت بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی تالش با ۱۵ هزار متر مربع زیربنای ساختمان های اصلی، یکهزار متر مربع زیربنای ساختمان های جانبی و ۳۵ هزار متر مربع مساحت کلی از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است؛ این بیمارستان در چهار طبقه ساخته شده و شامل بخش های مختلف درمانی و پزشکی است و ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید عملیات ساخت پل گذر موقت شهر اسالم تالش گفت: تکمیل این طرح عمرانی با توجه به نیاز مردم و بخصوص واحدهای تجاری و ساکنان اطراف آن باید تسریع یابد.

اسلامی ادامه داد: این طرح باید از توسط شورای اسلامی و شهرداری به سرعت پیگیری شود تا مردم و رانندگان، بیش از این دغدغه تردد نداشته باشند.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و پل اصلی شهر اسالم با حدود ۸۰ متر طول، در اواخر مهر ماه امسال در اثر طغیان رودخانه دچار شکستگی و تخریب شد و مسئولان، تردد از آن را تا اطلاع ثانوی ممنوع کردند و در حال حاضر با سازه های آهنی، پل گذر موقت ساخته می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.ایرنا 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: