کد خبر: ۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 14
وزیربهداشت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمارستان های خصوصی ورشکسته نیستند گفت: امسال وضعیت پرداختی بیمه مرکزی نسبت به پارسال شرایط بهتری دارد.ضمن اینکه همکاری ها ارتقاء زیادی یافته و ما ممنونیم و امیدواریم که این موضوع توسعه پیدا کند.

دکتر سیدحسن هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با اشاره به این که بیمارستان های خصوصی ورشکسته نیستند، درباره این که دکتر زالی- رئیس سازمان نظام پزشکی- به تازگی درگفتکو باشفاآنلاین اعلام کرده بود که" بیمارستان های خصوصی از نظر وضعیت اقتصادی ورشکسته اند"گفت: فکر می کنم که منظور دکتر زالی این نبوده است، زیرا تقاضا برای تأسیس بیمارستان های خصوصی در حال حاضر خیلی زیاد است.

وی ادامه داد: اگر ورشکستگی به معنای این باشد که نمی توانند ادامه حیات دهند خوب درچنین شرایطی طبیعی است که تقاضای ساخت بیمارستان های جدید نداشته باشند. اما اگر بخواهیم بگوییم که سرمایه گذاری در حوزه سلامت اقتصادی است باید بگوییم نه!

وزیربهداشت خاطرنشان کرد موقعی می توان گفت سرمایه گذاری در این بخش اقتصادی است که بتوانیم سرمایه های بخش خصوصی را جلب کنیم. برای سرمایه گذاری نیز هنوز تعرفه ها باید اصلاح شوند زیرا با آنچه که به طور واقعی اقتصادی باشد نیز فاصله داریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: