کد خبر: ۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 2015June 23
رئیس انجمن آترواسکلروز کشور در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس انجمن آترواسکلروز کشور گفت: به طور معمول نارضایتی برخی پزشکان از تعرفه های درمانی هیچ تبعاتی را در پی نخواهد داشت زیرا پزشکان مجبور به انجام وظیفه اشان هستند.
دکتر مسعود قاسمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: در پی نارضایتی از تعرفه ها امکان ایجاد مقداری غصه و غم در دل پزشکان  وجود دارد.اما به طورکلی باید با پزشکان ناراضی صحبت کردتا مسائل با آرامش حل شود. زیرا به هر صورت تعرفه های فعلی به دلیل پیشنهادات پزشکان تغییراتی پیدا کرده و این فضا باید باز بماند تا این تغییرات در صورت لزوم در جهت درمان مناسب قابل تغییر باشد.ضمن اینکه به نظرم عدم رضایت باید به حفظ اظهار نظر و در صورت نیاز به تغییر نیز تبدیل شود.

وی درباره پیشنهاد سلب اختیارات نظارت بر تعرفه ها از سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: امیدواریم نظام پزشکی که دارای بیشترین موقعیت و توانایی است بتواند از عهده این وظیفه بر آید و این خواسته صحیح وزارت بهداشت انشالله که از طریق نظام پزشکی عملیاتی واجرایی شود.

وی گفت: من بیشتر مایل هستم که نظام پزشکی نظارت بر موضوع زیرمیزی و تعرفه ها را مانند روال قبلی ادامه دهد.هرچند بی تردید کار این سازمان خیلی سخت و دارای مسائل زیادی نظیر مشکلات بودجه ای است.

قاسمی همچنین اظهار کرد: به نظر من وزارت بهداشت باید به جای گرفتن این اختیارات از نظام پزشکی به آن کمک و یاری رساند و امکانات بیشتری برایش فراهم سازد و این کار را جلو ببرد اما نه در جهت اختلاف و حذف اختیارات نظارتی.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: