کد خبر: ۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 30
شفاآنلاین:جمعی ازاعضای جامعه پزشکی کشورکه به امید خرید خودروی لیزینگ ازطریق صندوق تعاون ورفاه سازمان نظام پزشکی ،هدف کلاهبرداری چند میلیاردی قرارگرفته اند درحالی که پس ازحدود یکسال پیگیری های مختلف به هیچ نتیجه ای نرسیده اند باارسال نامه سرگشاده ای به دکترزالی ،ریاست سازمان نظام پزشکی خواستاررسیدگی فوری به این پرونده وبرکناری مسولان متخلف و جبران خسارتهای سنگین وارده شدند.

Bildergebnis für ‫دکترزالی‬‎


به گزارش خبرنگار شفاآنلاین ،دراین نامه که نسخه ای ازآن نیزبرای شفاآنلاین ارسال شده آمده است:

حضور محترم جناب آقای دکتر زالی

ریاست کل سازمان نظام پزشکی

با سلام،

احترامأ اینجانبان جمع کثیری از مالباختگان پروژه آسان ساز خودرو صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، پس از نزدیک به یک سال پیگیری و ارسال عریضه به تمامی مراجع ذیصلاح، درخواست خویش را صریحأ خدمت حضرتعالی اعلام می داریم .و در لوای نقش حمایتی سازمان نظام پزشکی از اعضای مربوطه اش، انتظار می رود به مطالبات و خواسته های بر حقّ این جمع، وقع لازم نهاده شود و با تلاش و اهتمام حضرتعالی و تمامی مسوولین ذیربط، هر چه زودتر این قائله به امید باری‌تعالی، ختم به خیر گردد


Bildergebnis für ‫صندوق تعاون نظام پزشکی‬‎

همانطور که مستحضر هستید در تاریخ 16/4/93 مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی مبادرت به انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت آسان ساز خودرو نمود (ضمیمه 1)، در همین راستا تبلیغات وسیعی توسط صندوق سازمان نام پزشکی برای جلب نظر همکاران اعم از نامه کتبی صندوق به بیمارستان های کشور (ضمیمه 2)، پیامک های تبلیغاتی در فواصل زمانی کوتاه (ضمیمه 3)، تبلیغ در صفحه اول سایت نظام پزشکی و نهایتأ ارائه معرفی نامه به شرکت آسان ساز برای استفاده از شرایط لیزینگ آغاز شد. متاسفانه پس از طی تنها 5 ماه، در آذر ماه 93 با پیگیری همکاران ما این شائبه به وجود آمد که شرکت مزبور به تعهداتش عمل نکرده است و در همین راستا جلساتی با حضور مالباختگان و آقای خ که نقش اول سناریوی آسان ساز خودرو بوده است و نمایندگان صندوق برگزار شد، که ماحصل جلسه اغوای مجدد مالباختگان و عدم پایبندی به تعهدات در عمل بوده است، تا به اینجای امر ذکر چندین سوال ذهن ما را به شدت درگیر نموده است و تاکنون هیچ پاسخ صریحی برای آن نیافته‌ایم:

1. طبق تفاهم نامه (ضمیمه 1)، ماده 4 صریحأ اعلام شده است که استحکام تفاهم نامه منوط بر نظارت صندوق بر تعهدات و مسوولیت های آسان ساز خودرو می باشد، این امر دال بر این است که خود صندوق مسوول ادامه این تفاهم نامه و ضرر بیشتر به همکاران بوده تا جایی که ثبت نام ها تا بهمن ماه نیز ادامه یافته است و متاسفانه اطلاع رسانی مبنی بر عدم انعقاد جدید با شرکت آسان ساز خودرو نه تنها به قوت تبلیغاتاولیه برای جذب مشتری نبوده، بلکه پس از تماس با همکاران صندوق -خانم ر (منشی مستقیم دکتر مصلحی و دکتر ودودی)- اذعان داشتند ماشین ها در گمرک بوده و رویت شده و حتی برای مراجعه به شرکت آسان ساز خودرو، نیازی به معرفی نامه نیست و تنها ارائه کارت و شماره نظام پزشکی کفایت می‌کند. البته دوستان صندوق محبت کردند و فقط پس از برج 10 تبلیغ را از روی سایت برداشتند، اما فعالیت های جانبی و حتی ارسال پیامک ها دال بر روی دیگر سکه داشت.

2. ماده 7 تفاهم نامه صریحأ نسبت به دریافت ضمانتنامه از جانب صندوق تأکید داشته است و در صورت موجود بودن ضمانتنامه مکفی و متناسب مشکل اکثر مالباختگان به خودی خود حل شده و نیازی به صرف زمان و انرژی و تحمل خسارت های معنوی بسیار تا به امروز نبوده است، حال پرسش این است چرا صندوق رفاه حاضر به نادیده گرفتن ماده به این مهمی از تفاهم نامه و از دست دادن اعتبار سازمان و اعتماد اعضای آن، شده است.

3. طبق نامه ای به تاریخ 24/04/93 (ضمیمه 4) صندوق سازمان نظام پزشکی در تمامی سود حاصل از معاملات مربوط به آسان ساز خودرو، بخش رفاهی سازمان نظام پزشکی را نیز سهیم نموده است، لذا علاوه بر نقش حضرتعالی در سازمان نظام پزشکی در مورد حمایت از اعضا، حق عزل و تنفیذ انتصاب مدیرعامل صندوق، و سایر نقش هایی که مستقیمأ شما را منتسب به پیگیری مستقیم می نماید، همین امر نیز نیاز به حضور شما را پررنگ تر نموده و انتظار اعضای سازمان را بالاتر برده است.

4. اصولأ انعقاد تفاهم نامه با شرکت لیزینگی که مورد تایید بانک مرکزی نبوده است و نفر اول مذاکره کنندگان این تفاهم نامه با صندوق - آقای خ هیچ منزلت قانونی در شرکت آسان ساز خودرو نداشته و حتی با قید وثیقه به علت کلاه برداری های مکرر آزاد بوده است، صورت مسأله را تنها به 2 طریق برای ما بازگو میکند:

در نگاه اول اگر بخواهیم خوش بین باشیم نشان از بی تجربگی، بی کفایتی و سوء مدیریت مسوولان مربوطه دارد که برای عدم بروز چنین اتفاقاتی در آینده صلاح بر حضور چنین مدیرانی نمی باشد، اما در حالت دوم اگر بخواهیم فرض را بر این امر بگذاریم که مسوولان امر مجرب، آگاه به مراودات تجاری و دارای سابقه مدیریتی روشنی بوده اند، تنها یک دلیل می تواند این مسأله را توجیه نماید و آن چشم پوشی از حقایق به دلیل منفعت مالی بالا و نهایتأ سوء نیت می باشد.
البته ما مالباختگان دوست نداریم فرضیه دوم صحت داشته باشد و طبق احکام دین و شریعت ما، اصل بر برائت مومن است مگر خلاف آن ثابت شود .

5. آیا جنابعالی و بازرسان محترم سازمان یا بازرس محترم صندوق و مراجع بالا دست دیگر تا به حال به صورت حضوری از آقایان دکتر و و سرکار خانم ر که نقش مستقیمی در جلب اعتماد همکاران ما برای انعقاد قرارداد با آسان ساز خودرو داشته اند، صحبتی داشته اید و جویای چگونگی ایفای نقش ایشان در این سناریو شده اید؟ البته در شکایت 40 نفر از همکاران از صندوق مستقیمأ به اسامی این دو نفر اشاره شده است و پیدا کردن شماره تماس و آدرس این دو نفر نیز برای ما سخت نبوده است


Bildergebnis für ‫صندوق تعاون نظام پزشکی‬‎

6. نظر به مصاحبه‌ی مورخ 28/11/93 جناب آقای دکتر شیرزادی، نایب رئیس محترم هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه (ضمیمه 5) با -شفاآنلاین _که فرموده‌اند: هیات مدیره ی صندوق در جریان امضای تفاهم نامه ی مذکور نبوده و این کار را نوعی تخلف دانسته اند، سوال صریح این است که چرا مدیرعامل یا دیگر عوامل این تخلف مورد بازخواست و پرسشگری قرار نگرفته اند؟ و اگر این اتفاق رخ داده چرا اطلاع رسانی صورت نگرفته است و شواهدی از آن موجود نیست؟

شایان ذکر است در همین مدت کوتاه موجبات کلاهبرداری مبلغی قابل توجه - در حدود چهار میلیارد تومان از قبل اعتماد هشتاد و اندی همکار به صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی برای شرکت آسان ساز خودرو فراهم آمد؛ انواع قراردادها از پرداخت 20% تا تحویل فوری در این مجموعه جای دارد، انواع طرق آشنایی از طریق تبلیغات صندوق با شرکت آسان ساز در این میان یافت می شود، عده ای با معرفی نامه صندوق و عده ای بدون معرفی نامه - در پاره ای موارد با صندوق تماس گرفته شده تا تعیین زمان برای مراجعه و دریافت معرفی نامه شود که همکاران صندوق از جمله خانم ر در اواخر امر می فرمودند نیازی به معرفی نامه نیست و با کارت نظام مراجعه کنید - با تبلیغات صندوق در این دام افتادند، مبلغی که با شب نخوابی های ما، صرف زمان و انرژی بسیاری که متعلق به خانواده هایمان بود ذره ذره فراهم شده بود؛ اگر طیف ما دارای درآمد های هنگفتی بودیم که رسانه ها به پزشکان نسبت می دهند، ما را چه به اعتماد به صندوق رفاه و چه نیاز به خرید خودرو از طریق لیزینگ.

جناب آقای دکتر زالی؛

مدتی طولانی است که علاوه بر تحمل درد از دست دادن مبلغی قابل توجه و گرفتاری های متعاقب خانوادگی و عاطفی، وقت و انرژی ما که باید طبق سوگندمان باید درخدمت به خلق الله باشد در راه احقاق حقمان صرف شده است؛ اطلاع رسانی های متعدد، تجمع های مکرر، درخواست های کتبی شماره شده در سیستم اداری نظام پزشکی، همه و همه بدون جواب رها شده است، از جمله:

- نامه به صندوق و جناب آقای دکتر مصلحی برای دریافت اساسنامه صندوق در اسفند93

- نامه به شخص شما برای برگزاری جلسه جهت گفت و شنود و بررسی شکایات ما از صندوق به تاریخ 27/12/93 به شماره ثبت 70037

- نامه به آقای دکتر سجادی به موضوع درخواست برگزاری جلسات متعدد با مالباختگان برای روشنگری مالباختگان و یافتن راهکار در فروردین 27/01/94 به شماره ثبت 2824

- نامه به مسوولان ذیربط نظام پزشکی در اردیبهشت 94 جهت پیگیری وعده هایی مبنی بر پرداخت اصل پول یا خودرو به مالباختگان توسط جناب آقای دکتر سجادی با حضور آقای دکتر ساعی در تعطیلات نوروز به تاریخ 02/05/94 و شماره ثبت 4593

- نامه به دکتر ایدنی به موضوع درخواست بررسی عملکرد صندوق و ایجاد راهکار برای جبران مافات مالباختگان به تاریخ 23/02/94 و با شماره ثبت 8406

- نامه به شورای عالی جهت برقراری جلسه ویژه برای پیداکردن راهکار برای جبران مافات مالباختگان به تاریخ 12/06/94

اما جناب آقای دکترزالی،

ماحصل تمام این پیگیری ها تا به امروز هیچ بوده و امر بر ما مشتبه گردیده است که مورد کم لطفی همکاران ذیصلاح قرار گرفته ایم، واقعا بر سازمان نظام پزشکی که روزی کلبه ای کم رونق اما با صفا در خیابان سمیه بود چه گذشته است که اکنون در ذهن اعضا با عنوان مرکزی برای داد و ستد و مسندی برای تبادل قدرت تعریف می شود، انقدر دوستان مشغول خدمت هستند که حتی گوشی شنوا برای اعضایی که به وجود این سازمان اعتبار داده اند ندارند؟ چگونه به سوگند بقراطمان پایبندیم که حتی ابتدایی ترین اصول اخلاقی درون صنفی مان را با اکراه پیاده می کنیم...

جناب آقای دکتر زالی؛

در طی این مسیر ناگزیر شدیم درد دلی با برخی از مسوولان نظام داشته باشیم که نامه ای مکتوب با امضا حداکثری مالباختگان به این حضرات نیز به طرق مختلف ارسال گردید:

- محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

- حضور محترم جناب آقای دکتر ولایتی مشاور ارشد مقام معظم رهبری و دبیر استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

- حضور محترم جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم

- حضور محترم حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر محترم اطلاعات

- حضور محترم جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

- حضور محترم جناب آقای محمدعلی پورمختار ریاست محترم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

- حضور محترم جناب آقای دکتر حسینعلی شهریاری ریاست محترم کمیسیون بهداشت مجلس

- حضور محترم جناب آقای دکتر حسن تامینی لیچائی نائب رئیس محترم کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی

- حضور محترم جناب آقاي سراج ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور

جناب آقای دکتر زالی؛

پس از شرح ما وقع طولانی اکنون تنها با استناد به برخی مفاد اساسنامه صندوق، انتظار ما عودت مبلغ از دست داده شده مالباختگان در اسرع وقت می باشد تا بلکه کمی از مکافاتی که در این مدت بر ما رفته است التیام یابد، هر چند اساسنامه صندوق که ما به سختی توانستیم به آن دست یابیم مورد اشراف کامل حضرتعالی و سایر مسوولان ذیربط می باشد، ذکر موارد زیر خالی از لطف نیست:

- توجه شما را به واژه خسارت دیده به خصوص از جانب خود صندوق و رفع مشکلات نه ایجاد مشکلات جدید ، جلب می نماییم.

- همانطور که مشاهده می فرمایید نقش شما در تعیین بازرسان صندوق و نقش مجمع در اتخاذ تصمیم نسبت به مطالبات غیر قابل وصول صندوق ایجاب می نماید تا انتظارات ما از حضرتعالی و مجمع محترم بیشتر باشد.

طبق بند های فوق از ماده 10، توقع می رود هیات مدیره محترم صندوق در مورد عقد قرارداد ها، زمان فسخ آن، اتخاذ تصمیم در مورد نحوه بازپس گیری مبلغ اعضا سازمان از آسان ساز و متعاقبا پرداخت دیون خود به ما به بازرسین پاسخگو بوده و همچنین مجمع محترم عنوان دارد نزدیک ترین جلسه ای که پیرو رسوایی به بار امده به توصیه صندوق برگزار شد در چه زمانی بود وآیا راهکاری توسط ایشان اتخاذ گردید یا خیر.

با توجه به ماده فوق جناب آقای دکتر زالی ما مالباختگان مصرأ شما را در جریان مذکور مسوول دانسته و با توجه به اختیارات شما در عزل و نصب مدیر عامل صندوق امیدواریم شنوای ادله کافی و تضمین جنابعالی مبنی بر عدم تکرار اشتباهات مدیر عامل صندوق برای سایر همکاران در آینده و راهکار ایشان در جبران خسارت اینجانبان باشیم.

جناب آقای دکتر زالی؛

امیدواریم پس از مراجع قانونی مدیر عامل محترم نزد شما پاسخگو بوده و شما در پرسشگری و بازخواست از ایشان مماشات نفرموده و پاسخ مستدل ایشان را جهت همدلی و همدردی به ما 80 نفرابلاغ فرمایید، در ضمن اگر شورای محترم عالی صلاح بدانند نمایندگان ما مالباختگان مجدانه مشتاق هستند در جلسه فوق العاده شورای عالی که صرفأ جهت ارائه توضیح توسط مدیرعامل محترم صندوق برگزار می شود، حضور به هم برسانند و راوی آنچه بر ما گذشته است باشند.

با توجه به موارد فوق، مدیر عامل محترم صندوق باید در قبال استخدام کارمندان نامناسب و بدون صلاحیت و وصول مطالبات و انعقاد قراردادی که برای کل جامعه نظام پزشکی تعهدات مالی و بار روانی سنگینی را به همراه داشته است، پاسخگو باشد. تصریح می کنیم که: «پاسخگویی یعنی پذیرش اشتباه و خطا و جبران خسارت»

امیدواریم طبق ماده فوق، بازرسان محترم تلاش لازم جهت احقاق حق مالباختگان را به عمل آورند.

خوشبختانه به نظر می رسد در اساسنامه، ظرفیت درآمدی خوبی برای صندوق پیش بینی شده است که از جمله آن دریافت کمک های بلا عوض می باشد، امیدواریم این کمک ها شامل حال ما مالباختگان معادل مبلغ از دست رفته مان نیز گردد، باشد که اندکی از آلام ما التیام یابد.

در پایان سوال دیگری مطرح می کنیم و پاسخ آن را به قضاوت وجدان شما و دیگر مخاطبان این نامه ی سرگشاده می سپاریم:

معمولا در جوامع پیشرفته مسوولان خود را در برابر مخاطبان، ذی نفعان و مردم مسوول می دانند و همچنین در شرع مقدس اسلام مناصب را امانتی برای خدمت شمرده می شود. معمولا عرف شرعی اسلامی و مدنی اقتضا می کند که اگر خطایی از مسوولی سر زد، رسما عذرخواهی و جبران کند و استعفا دهد. اینک سمت مدیرعاملی صندوق تعاون و رفاه در دبیری شورای عالی نظام پزشکی تجمیع شده است و دکتر مصلحی عزیز، به جای پذیرش اشتباه و کنار رفتن، چندی پیش دوباره کاندیدای دبیری شورای عالی شد، سمتی که همزمان متصدی دبیری مجمع نیز هست.

به واسطه ی تجمیع این دو سمت، تاکنون هیچ کدام از جلسات شورای عالی (و یا مجمع صندوق) به موضوع لیزینگ غیرقانونی آسان ساز خودرو اختصاص نیافته است و حتی نامه های ما به اعضای شورایعالی یا رئیس محترم مجمع صندوق نیز، از فیلتر دبیرخانه شورایعالی عبور نکرده است. آیا روش فعلی، شورای عالی را به بی عملی بیشتر و بیشتر نرسانده است؟

و آیا تجمع مالباختگان در روز انتخابات هیات رئیسه شورای عالی باید با تهدید و ارعاب به پرونده سازی پاسخ داده شود؟

در انتها از شما که تاکنون بیش از هرکسی شنوای شکایات ما بوده اید و تمامی همکارانتان کمال تشکر را داریم و امیدوارم در سایه حق قدم هایتان در راه خدمت به خلق استوار و مستدام باشد.

و من الله التوفیق
مالباختگان تفاهم نامه آسان ساز خودرو و صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی

28/06/94

رونوشت:

- جناب آقای دکتر آقازاده، رییس محترم مجمع عمومی سازمان

- جناب آقای دکتر چنگیزی، بازرس محترم سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر سهرابى، بازرس محترم صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر ايرج فاضل، نماینده محترم وزیر بهداشت در شورای عالی سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر رسول خضرى، نماینده محترم وزیر بهداشت در شورای عالی سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر عزيزى فارسانى، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در شورای عالی نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر عزیزی، نماینده محترم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

- جناب آقای دکتر دانش جعفری، نماینده محترم وزیر بهداشت درتشکل های غیر دولتی

- جناب آقای دکتر ایدنی، رییس محترم شورای عالی سازمان نظام پزشکی و رئيس محترم مجمع عمومى صندوق رفاه سازمان نظام پزشكى

- جناب آقای دکتر صاحب الزمانی، نایب رییس محترم اول شورای عالی سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر خویی، نایب رییس محترم دوم شورای عالی سازمان نظام پزشکی

- سایر اعضای محترم شورای عالی سازمان نظام پزشکی

- جناب آقای دکتر مصلحی، مدیر عامل محترم صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی و دبیر گرانقدر شورای عالی

- جناب آقاى دكتر قشلاقى، رئيس محترم هيأت مديره صندوق رفاه سازمان نظام پزشكی

- سایر اعضای محترم هیات مدیره صندوق رفاه سازمان نظام پزشکی

- جناب آقاى دكتر لارى پور، مسوول محترم روابط عمومى سازمان نظام پزشكى

- رسانه های مجازی

- رسانه هاى محترم روزنامه همشهری، شرق، دنیای اقتصاد، شفا آنلاين، سلامت نيوز و ...

- روسای محترم سازمان های نظام پزشکی سراسر کشور

مطالب مرتبط
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
مالباخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
0
0
منتظريم ببينيم اين بار جناب مديرعاملِ دبير شورا، چگونه موضوع را از شورايعالي و مجمع پنهان خواهند كرد...
مالباخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
0
جناب آقای دکتر ... معلوم نیست شما دنبال حل مشکل ما هستید یا چیز دیگر
عضو شورایعالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
0
جناب آقای دکتر ......
این توهین به اعضای محترم شورای عالی و مجمع میباشد، مگر آنها بچه اند؟؟؟!!!
مالباخته هشتادم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
0
جالبه عزیزانی که خبر رو میخونن اطلاع داشته باشن که مسول محترم این افتضاح بزرگ (دکتر مصلحی) مجددا در انتخابات دبیری شواریعالی انتخاب و ابقا شدند!!!دکتر صاحب زمانی حق دارن مصاحبه نکنن. اینا همش بازی قدرته. وقتی مسولین سازمان نظام پزشکی که مسولیتشون حمایت از پزشکانه و خدمات صنفی باید ارائه بدن از این سازمان بعنوان یه نردبان برای اهداف سیاسیشون استفاده می کنن نتیجه ای نداره جز فساد و بی مسولیتی و عدم پاسخگویی.
آقایون باید خجالت بکشن!!!
مالباخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
2
0
جناب آقاي دكتر ..........با هوش به اصطلاح مالباخته هشتادم هر كس اندك دقتي به عبارات شما بكند ، مي فهمد كه عصبانيت و ناراحتي جنابعالي از شكست خودتان و دوستانتان در انتخابات اخير است نه موضوع ديگري . قضيه ماباختگان را براي انتقام گيري از رأي نياوردنتان دست آويز قرار ندهيد.
خدا وكيلي حالا چه كسي بايد خجالت بكشد. بياييد واقع بين وبا انصاف باشيم.
مالباخته ي بدبخت بي خبر از سياست كه واقع بين است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
1
آقا دست آويز چيه؟
پول ما را بده دكتر مصلحي ...
شما كه ادعاي انصافت ميشه

مرد حسابي ديگه كارت به اينجا رسيده كه مياي تو قسمت نظرات كل كل ميكني؟
كي صبح انتخابات قول داد هفته ي بعد حل ميكنم و بعدش موبايلش را جواب نداد؟
كي بي مسووليته؟ كي رفت با و.... بست بعدش بهش حق سكوت داد؟

بابا .... حدي داره... پول ما رو بده آقاجان ... پول طبابت و كشيك و بيدارخوابي بوده
پول حلال بوده كه شما حرومش كردي ...
مالباخته ترين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
1
مرد باش دکترمصلحي
ترسو نباش، قايم نشو تو ....
بيا مثل مرد بگو خراب كردم ولي غرامت ميدم
شخصي بده تمومش كن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
من pezeshk نيستم ولي هميشه جامعه بزشكي را جامعه اي سالم وبه دور از هر دغل بازي مي دونستم و براي همين از طريق همسرم كه بزشك هستند ثبت نام كردم ولي متاسفانه بين اين جامعه افرادي وجود دارند كه دست همه.... راازعقب بسته اند تاحالا همه نوع رلي جهت دست انداختن بزشكان عزيز بازي كرده اند
پزشک
|
United States
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
با سلام
معمولا حدا اقل کاری که در کشورهای متمدن در قبال این مسیله که آبروزی نظام پزشکی رو در جامعه خدشه دار کرده ...به فرض حتی پاک دست بودن تمامی مسولان صندوق و نداشتن گین مالی!!

عدر خواهی کتبی و استعفای دستجمعی تمامی اعضای صندوق هستش!!!
تا گروهی حقیقت یاب بی طرف تشکیل شده و ماجرا را ختم به خیر نماید .

چون یقینا بسیاری از همکاران به لحاظ اسم سازمان و اعتبار نظام پزشکی ثبت نام کردند.
همکار
|
United States
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
1
ریاست نظام پزشکی برای تطهیر سازمان هم که شده ...باید تمام مسولان صندوق رو عزل کنه
دکتر محمدی
|
United States
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
0
0
درحوزه کاری مسولان صندوق از اعتماد جامعه پزشکی سوء استفاده شده و کلاهبرداری شده ...مسولیتش رو قبول کنید ...از همه مالباخته گان طلب بخشش کنید و کنار برید ...این کمترین کاره
یه لحظه خودتون رو بزارید بجای اونا ...زندگی بعضیا نابود شده !!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: