کد خبر: ۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 17
نائب رئیس هیئت مدیره صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی در گفتگو با شفا آنلاین تاكيدكرد:
شفا آنلاین- نائب رئیس هیئت مدیره صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی به دنبال بروزمشكلات جدي ومحقق نشدن تعهدات شركت .....خودرو در واگذاري خودروهاي ليزينگي به اعضاي جامعه پزشكي تأکید کرد: هیئت مدیره صندوق در جریان امضای تفاهم نامه مدیرعامل صندوق با شرکت .... خودرو نبوده و این کار نوعی تخلف محسوب می شود.

سعید شیرزادی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین   ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان کرد: هیئت مدیره این صندوق در جریان امضاء این تفاهم نامه نبوده و مدیرعامل صندوق سرخود این قرارداد را بسته و در حقیقت تخلف مدیریتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اختیارات مدیرعامل درباره عقد قرار داد مذكور محدود بوده است .ضمن اينكه اعضای هیئت مدیره طبق اساسنامه بايد در عقود و قراردادها نقش داشته باشند یعنی به مدیرعامل اختیار کامل در قراردادها نیز داده نشده است.

شیرزادی در پاسخ به این که مديريت كلان سازمان و شورای عالی نظام پزشکی براي پیشتیبانی از دهها پزشک مالباخته كه با اميد وآرزوي فراوان وصرفا به خاطراطمينان به حضورمستقيم نظام پزشكي درعقد اين قرارداد نسبت به پرداخت مبالغ قابل توجه اقدام كرده اند چه تمهیداتی اندیشیده یا خواهد انديشيد بیان کرد: ما حامی پزشکان هستیم و در حال حاضر خودمان هم نسبت به این موضوع معترض هستیم.اما مدیرعامل صندوق مسئله را حقوقی کرده و وکیل گرفته، اما ما در این باره فعلأ با اعضای هیئت مدیره جلسه ای نگذاشته ایم .ولي طی چند روز آینده تصمیماتمان را اطلاع رساني خواهيم كرد.

Bildergebnis für ‫صندوق تعاون ورفاه نظام پزشكي‬‎

وی در پاسخ به این که تکلیف پزشکان مال باخته بالاخره چه خواهد شد اظهار کرد:بي ترديد مدیرعامل صندوق این قرار داد را با شرکت مذکور بسته است پس خودش هم باید پاسخگو باشد.

مديرعامل صندوق تعاون نظام پزشكي چه گفت؟

دکتر محسن مصلحی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی نيز پيشتر در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین گفته بود: متاسفانه با توجه به این که شرکت مذكور به تعهداتش نسبت به جامعه پزشكي به موقع عمل نکرد، طی چندین مکاتبه با مسولان ودست اندركاران این شرکت متوجه مشکلاتی نظیر مسائل مالی میان سهامداران شركت مذكور شدیم.

وی ادامه داد: در پی این مکاتبات همچنین متوجه شکایتی توسط شرکت آسان ساز خودرو بر علیه یکی از سهام داران خودشان هم شدیم، به همین دلیل پس ازاحرازناتواني شركت ازتحويل به موقع خودروها ،از پزشکان ثبت نام كننده دعوت کردیم تا با ارائه قراردادشان شکایت قضايي خود را دردادسراي تهران مطرح کنند.

وی تصریح کرد: ما هم در راستای حمایت از جامعه پزشکی شکایتمان را مطرح کردیم كه خوشبختانه يكي از دست اندركاران مربوط به اين قرارداد که در آن شرکت و در تمامی مکاتبات حضور داشته بلافاصله توسط ماموران اداره آگاهی تهران دستگیر شد.

مصلحی تأکید کرد:بدون شك ما به عنوان مسولان سازمان نظام پزشکی و صندوق تعاون و رفاه با جديت پیگیراين موضوع هستيم ودرهمين راستا نيز با اداره آگاهی تهران، دادستاني تهران و مراجع ذی ربط نيز هماهنگي هاي لازم را بعمل آورده ايم تا دركمترين زمان ممكن تمامی این پزشکان به حق و حقوقشان برسند.

وی اظهار کرد: در واقع طبق تعهداتی که این شرکت به ما داشت چندین نوبت با آنها جلسات و مکاتباتی داشتیم. متأسفانه علیرغم قول های متعدد آنها وبا بيان مسايلي ازقبيل مشكلات گمرک و... پزشکان به آنها مهلت دادند اما باز هم نتوانستند به اكثر تعهداتشان عمل کنند.

مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی به شفا آنلاین گفت: از حدود 20 نفری که از طرف ما معرفی نامه داشتند یک نفر خودرواش را تحویل گرفت و چند نفری هم چک یا ضمانت نامه در دست دارند.اما بقيه ثبت نام كنندگان همچنان بلاتكليف اند.

وی در پاسخ به این ادعا که گفته می شود مسولان صندوق تعاون ورفاه نظام پزشكي بدون مصوبه هیئت مدیره،با شركت مذكور تفاهم نامه امضا كرده اند نيز اظهار کرد: حیطه اختیارات مدیر عامل و هیئت مدیره و مجمع صندوق طبق اساس نامه و قوانین مربوطه مشخص است. بر همین اساس اقدامی هم که شده در چارچوب اساس نامه صندوق به اختیارات مدیر عامل و هیئت مدیره بوده و خلاف قوانین مرتبط با صندوق هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

وی در پاسخ به این که تعداد پزشکان مال باخته در این ماجرا چند نفر هستند، اظهار کرد:20 نفر از ما معرفی نامه گرفتند و عقد قرار داد کردند، تعداد دیگری هم معرفی نامه گرفته بودند اما عقد قرار داد نکردند.

مصلحی همچنین در این باره افزود: با اسامی که از شرکت گرفتیم؛فكرمي كنيم حدود 60 تا 70 نفر تا این لحظه شاكي هستند.حال آنكه ما خودمان اردرقبال تك تك اعضا كه به هر شکلی، چه آنهایی که معرفی نامه از صندوق گرفتند و آنهایی که به هر دلیلی همکاران جامعه پزشکی و حتی غیر از همکاران آنها که متولیان خودشان را دارند ملزم می دانیم که حداکثر سعی مان را در راستای دفاع ازحقوق آنها داشته باشیم.

وي تاكيد كرد :هريك از همکاران که از این شرکت برای خرید خودرو اقدامی انجام داده، می تواند با مراجعه به دادسرای سعادت آباد- شعبه 3 بازرسی- شکایتش را مطرح کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر شفا آنلاین مبنی بر این که پیش بینی می کنید آيا قبل از پایان سال این مشکل حل شود، خاطرنشان کرد: حداکثر سعی مان را می کنیم، اما همان گونه که درباره عقد تفاهم نامه با این شرکت سعی کردیم مسائل قانونی را رعایت کنیم اینجا هم همین طوراست. زیرا فرآیند قانون دست ما نیست بلکه مراجع ذی صلاح باید تعیین کنند. اما ما حداکثر توانمان را به کار بردیم و الحمدالله جامعه پزشکی هم همکاری خوبی داشتند، ضمن این که صندوق و رئیس کل سازمان و اجزای دیگر سازمان در حال تلاش و پیگیری جدي موضوع اند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
1
از طرف نظام پزشکی این شرکت کاملا تایید میشد و به همه گفته میشد که معرفینامه برایشان فکس خواهد شد.ما نظام پزشکی را مسسول میدانیم و باید حق و حقوق ما را به ما بر گردانند.
آهمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
آقای شیرازی امروز باید اذعان به تخلف مدیر عامل صندزق رفاه کنید؟آیا شما امروز متوجه عقد قرار با شرکت........ خودرو شدید؟چرا آن روزی که متوجه شدید اقدام نکرده و جلوی این کار را نگرفتید و اطلاع رسانی نکردید تا چنین اتفاقی نیفتد؟
ناشنانس
|
Canada
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
خوب پس حالا دلیل اون استفا ها مشخص شد.
دکتر
|
Canada
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
گویا آقای مدیرعامل آنقدر درگیر امور دیگر بودند که تمام اختیارات را به مشاور.... داده بودند. جالب است تمامی معرفینامه ها و تمام فعالیت های مرتبط با لیزینگ را خود مشاور شخصا و به صورتی بسیار دلسوزانه تا قبل از این جریانا انجام میدادند.
محمد
|
Canada
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
این دیگه خیلی جالبه به خدا. اصلا این شرکت دارای مجوز از بانک مرکزی بوده است؟‌ اینها مطالبی است که باید آقای دکتر شیرزادی از مدیرعامل بخواهد.
الکی
|
Canada
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
این چندمین مشکل است که در این سال در صندوق رخ داده است. تا کی باید هزینه داد. واقعا باید از مدیرعامل پروازی که ......میایند تشکر کرد. دکتر ممنونیم. .....
دکتر
|
Canada
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
تا کی عوام فریبی؟ اعضایی و افرادی از صندوق که حامی این شرکت بودند و سنگ آن را به سینه میزدند حالا شدند شاکی. دکتر شیرزادی خواهشا شما این مطالب را از طریق قضایی پیگیری کنید.
doctor
|
Finland
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
آقای مدیرعامل بسیاار ممنونیم. اولین نفر شما به حق ما رسیدگی کردید. از اصفهان تشریف آوردید تهران. ما را ماشین دار کردید. کاش میشد ادامه داشت مارا خانه دار هم میکردید.
الکیی مثلا همه چی این طوری بود.
مالباخته ي آشنا
|
United Kingdom
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
از دكتر ....عضو ديگر هيات مديره خبري نيست؟
همچنان ..............
متاسفم براي هيات مديره اي كه مماشات كرد و ما را به اينجا رساند.
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
با سلام .....! اين پرونده رسيدگي كنه ما از زندگي افتاديم من همه دارايم همين بوده تورو خدا رسيدگي كنيد
دكتر ارتوپد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
ما به اعضاي هيات مديره مخصوصا دكتر ... كه مجري محترم تلويزيوني است دلخوش بوديم.
گويا ايشان محافظه كار تر از اين حرفها هستند
بدبخت شده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
مامنتظراعلام نظر ریاست محترم شورای عالی نظام پزشکی کشورنیزهستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
0
0
شب عيدي هيچكس رسيدگي نميكنه؟
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
0
به نظر میرسه که وکیل انتخابی این پرونده هم از جنس مسولین محترم صندوق باشند. چون که هر تلاشی برای تماس با ایشان بگیرید تا حداقل اطلاعی از روند پیگیری پرونده بدهد کلا بی فایده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: