کد خبر: ۵۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 18
خریداران مالباخته خودروی لیزینگ درگفتگو با شفاآنلاین:
شفا آنلاین:خریداران خودروی لیزینگ ازصندوق تعاون ورفاه سازمان نظام پزشکی، ضمن گلایه شدید ازمشکلات پیش آمده و بلاتکلیفی چند ماهه همچنان منتظررسیدگی فوری به این معضل و حل مسایل پیش آمده هستند.

رادیولوژیست فرزاد بی نیاز در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین دراین باره اظهار کرد:درپی برگزاری جلسات متعدد در سال گذشته درنظام پزشکی ، به پزشکان مالباخته اعلام شد که تا 27 فروردین ماه صبر کنند تا پرونده وارد مسیر قضایی شود.این درحالی است که دی ماه سال گذشته با پرداخت مبلغ 50میلیون تومان برای دریافت خودروی هیوندای آی ایکس 35 ثبت نام کردم.

وی ادامه داد: مسولان صندوق تعاون ورفاه نظام پزشکی پس از ثبت نام گفتند که 10 تا 15 روز دیگر خودرو را تحویل می دهند اما متأسفانه به تدریج زمان تحویل به تعویق افتاد تا در نهایت کار به اینجا رسید.

بی نیاز خاطرنشان کرد: ما مقصراصلی این امر را سازمان نظام پزشکی می دانیم.چراکه ابتدا باید موضوع را ازابعاد مختلف بررسی می کرد. زیرا ما به خاطر اعتماد به نظام پزشکی این کار را انجام دادیم، وگرنه پزشکان که در پی آگهی های روزنامه و اس ام اس های ارسالی شرکتها وافراد مختلف که وارد  این کار نمی شدند

وی اذعان کرد: ما اگر اعتراض هم کنیم فایده ای ندارد چراکه  پولمان از دست رفته و در حال حاضردربلاتکلیفی مطلق فقط وفقط  منتظر نتیجه ایم.


امیررضا فروزنیا یکی دیگر ازمتقاضیان خرید خودروی لیزینگ ازنظام پزشکی نیزدر پاسخ به آخرین وضعیت پرونده اظهار کرد: فعلآ که هیچ خبری نیست. این درحالی استکه  قرار بود تا آخر آذر93 خودرو ها را به ما تحویل دهند که خبری نشد و بعد هم که دیگر کلأ طرف کلاهبردار از آب در آمد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم پیگیری های دکترمصلحی متأسفانه تا الان که خبری نبوده، باز هم توکل بر خدا.

وی تصریح کرد: تاکنون  خودرو که به ما نرسیده اما امیدواریم  حداقل پولمان بعد ازچندماه به دستمان برسد. این وسط پولمان هم در هوا است. ما درخواستی جز زنده شدن پولمان نداریم، محل کارم هم به ما خودروری لیزینگ می داد و حمایت هم می کرد اما ما به اعتبار نظام پزشکی ثبت نام کردیم .در هر صورت انشالله که اوضاع درست شود.

دکتر موسوی يكي دیگرازمالباختگان اين پرونده نيزدرگفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: من در تاریخ 23 مهر ماه سال گذشته مبلغ 62 میلیون و 400 هزار تومان برای دریافت خودروي اپتیما 2015 به شرکت ليزينگ خودروي .... پرداخت کردم .البته قرار بود 45 روزه آن را تحویل بگیرم اما تا به امروز که چنین اتفاقی میسر نشده است.

وی تأکید کرد:بدنبال بروزاتفاقات باورنكردني دراين ماجراواعتراض هاي مالباختگان، دکتر مصلحی-مدیرعامل صندوق تعاون ورفاه نظام پزشکی  با برگزاری جلسه ای قبل ازپایان سال از ما خواست تا از شرکت .....لیزینگ خودرو و عاملان کلاهبرداری شکایت کنیم که این اتقاق نیزافتاد.اماتاکنون به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد:متاسفانه من و برخی دیگرازهمکاران که  امید نداریم این مشکل حل شود. فکرهم  نمی کنم چیزی عائد کسی شود زیرا موارد مشابه این موضوع در مملکت به نتیجه نرسیده است.

وی افزود:از رسانه هاي گروهي به خصوص شفاآنلاین که تاکنون پیگیر ماجرا بوده نيزتقاضاداريم همچنان  به اين موضوع توجه جدي نمايند .ضمن اينكه نبايد فراموش كنیم که ما بر اساس اعتماد به سازمان نظام پزشکی و اطلاعیه صندوق تعاون و رفاه که این شرکت را پیشنهاد کرده بوده ثبت نام کرديم.حالاهم آنها بايد پاسخگوي مشكلات پيش آمده باشند. زیرا پزشک که خودروی لیزینگی نمی گیرد چراکه  می داند دراین عرصه  چه خبر است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رسانه ها باید دراين باره اطلاع رساني و اعلام کنند که مسئولین مربوطه بدانند كه چه بلايي برسرپزشكان آمده و به داد پزشکان مال باخته که چنین گرفتار شده اند برسند.

 



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: