کد خبر: ۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 03
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشوردر گفتگو با شفا آنلاین تاکید کرد:
شفا آنلاین- عضو اسبق هیئت مدیره صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی ورشکسته بودن این صندوق در دوران قبلی را با قاطعیت رد کرد و گفت: نه تنها این صندوق هنگام تحویل به مسولان جدید ورشکسته نبوده بلکه مبالغی هم درحساب داشته است.

دکتر علی فتاحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر در خصوص مشکلات فعلی این صندوق اظهار داشت: اصلأ در جریان کارها و مشکلاتشان نیستم.

وی درراستای عملکرد بهتر این صندوق توصیه کرد: صندوق تعاون و رفاه در صورتی به طور قطع موفق خواهد شد که بخش خصوصی فعال تهران را از نظر فکری و مشورتی مورد استفاده قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این صندوق باید اعتماد جامعه پزشکی به ویژه در بخش خصوصی را جلب نماید. زیرا در غیر این صورت موفق نخواهد شد .حال آنکه نمی دانم دردوره جدید در این کار موفق بوده یا نه! زیرا از زمان آغاز فعالیت این صندوق مدت زیادی نمی گذرد و باید به آن فرصت داد.

به گفته معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی، انتظار می رود در صندوق تعاون و رفاه، پزشکان سرمایه گذاری کنند نه سازمان نظام پزشکی.

وی در خصوص عملکرد دکتر مصلحی- مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی-نیز تصریح کرد: وی انسان خوبی است اما برای قضاوت در مورد عملکردش در حال حاضر زود است.چراکه  با گذشت یک سال و بررسی شاخص ها می توان دریافت که ما چگونه بوده ایم.

فتاحی با اشاره به این که عملکرد این صندوق باید رفاهی و اقتصادی باشد به شفا آنلاین گفت: یعنی عملکرد رفاهی و همچنین یکسری عملکرد اقتصادی دارای امتیاز مثبت برای پزشکان است.

وی یادآور شد: این صندوق با اهداف و برنامه هایی تحویل گرفته شده و اعضای آن هم در تلاش اند و برنامه هایی هم دارند اما بنده در جریان کارهایشان نیستم و از این رو نمی توانم دراین باره قضاوت کنم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: