کد خبر: ۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۳۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 20
بدنبال محقق نشدن وعده هاي اعلام شده به اعضا رخ داد:
شفاآنلاین :جمعی از پزشکان و اعضاء سازمان نظام پزشکی که براي خريد خودرو با شرایط ویژه ثبت نام کرده بودند در پی محقق نشدن وعده های مسئولان مربوطه به شدت اعتراض کرده و خواستار پاسخگویی سریع و صریح در این باره شدند.

براساس این گزارش طی روزهای اخیرتعدادی از پزشکان درتماس  با دفترشفاآنلاین ضمن انتفادجدی از محقق نشدن وعده های مسولان مربوطه درخصوص واگذاری خودروهای ثبت نامی خواستارپیگیری این موضوع واعلام نظرشفاف مسولان ودست اندرکاران مربوطه دراین باره شدند.
يكي ازپزشكان متخصص در این باره به خبرنگار شفاآنلاین گفت: 15 مهر امسال برای خرید خودرو مبلغ 60 میلیون تومان به صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی واریز کردم.طبق توافق نيز قرار بود 15 دی ماه 93خودرو تحویل داده شود اما هنوزخودرويي تحویل نشده است.

وی ادامه داد: از روز اول قرار بر این بود تا دو هفته پس از ثبت نام ضمانت نامه بانکی خودرو نیز تحویل متقاضيان شود اما هنوز ضمانت نامه را نيزتحویل نداده اند و می گویند دیگر ازدريافت ضمانت نامه منصرف شوید و به جای آن خودرو را تحویل می دهند

وی افزود:البته طي روزهاي اخير تماس های بسیاری با صندوق تعاون ورفاه وسازمان نظام پزشكي داشته ام كه کسی پاسخگو نبوده است.

پزشک ديگري نیزكه به شدت ازخلف وعده صورت گرفته شاكي است به خبرنگارماگفت:من ودهها تن ديگر ازهمكاران پزشك فقط به اعتبار نام وهويت سازمان نظام پزشکی برای خرید خودرو در صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی ثبت نام کرديم و تا قبل از این چیزی به نام شركت ..... خودرو را نمیشناختيم.

وی درادامه افزود: 83 میلیون تومان پول برای خرید خودرو واریز کرده و قرار بود به جای آن یک ضمانت نامه دریافت کنم اما پس از واریز کردن پول به من گفته اند برای دریافت ضمانت نامه یک هفته دیگر تماس بگیرم تا ضمانت نامه برایم پست شود. اما پس از گذشت یک هفته زمان تحویل ضمانت را به دو هفته دیگر موکول کرده اند. به طوری که تا امروز 70 روز از واریز پول گذشته است ولی هنوز ازخودرویی که قرار بود یک ماهه تحویل داده شود و نيز از ضمانت نامه هم خبري نيست.

این پزشک با بيان اينكه به خاطربروز اين مسايل با مشكلات جدي روبروشده است ادامه داد: زمانی که به این وضعیت اعتراض کرده ام پاسخ داده اند که در شماره گذاری مشکل پیدا شده است. در حالی که نمي دانم شماره گذاری چه ارتباطی می تواند با دادن ضمانت نامه بانکی داشته باشد.

پزشک ديگري نیز درباره این فراخوان اظهار کرد: فراخوان عمومی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی مبنی بر فروش خودرو از طریق پیامک صورت گرفت .اما با توجه به اتفاقات ومشكلات پيش آمده دراين خصوص ، برای گرفتن ضمانت نامه بانکی زود اقدام کردم وبالاخره پس ازپيگيري هاي فراوان توانستم ضمانت نامه ای به میزان کل مبلغ واریزی ام بگیریم.

وی ادامه داد: 20 روز پیش برای ثبت نام خودرو اقدام کرده و 86 میلیون تومان نيز واریز کردم.ضمن اينكه همان موقع گفتند 40 تا 45 روز دیگر خودرو راتحویل میدهند اما تاكنون هيچ خبري ازخودروهايمان نيست ودهها ثبت نام كننده خريد خودرو سرگردانند.بنابراين اميدواريم مسولان مربوطه هرچه سريعترشفاف سازي نموده وماراازبلاتكليفي ومشكلات پيش آمده نجات دهند.

مدیرعامل صندوق تعاون نظام پزشکی:هیچ مشکلی وجودندارد!

مدیرعامل صندوق تعاون ورفاه نظام پزشکی نیزدراین باره به شفاآنلاین گفت: با توجه به اینکه در قراداد نوشته شده با پزشکان به دلیل دیر کرد در تحویل خودرو به آنها خسارت داده می شود هیچ مشکلی وجودندارد.

وی با بیان اینکه تا الان تنها 30 تا 40 نفر از طرف سازمان نظام پزشکی برای خرید خودرو به شرکت آسان ساز خودرو معرفی شده اند تاکید کرد: تنها 5 یا 6 نفر از افرادی که تحویل خودریشان با تاخیر مواجه بوده است از طرف صندوق رفاه و تعاون نظام پزشکی معرفی نامه دارند.

دکتر مصلحی همچنین درباره آخرین مذاکراتی که با شرکت لیزینگ خودرو داشته است گفت: شرکت لیزینگ آسان ساز خودرو اعلام کرده است تا تاریخ 30/10/93تحویل خودروی افرادی که به دلیل مشکلات شماره گذاری و گمرک به تاخیر افتاده است تحویل داده می شود.

وی همچنین تصریح کرد:روزچهارشنبه اول بهمن نیزجلسه ای باحضورنمایندگان ومسولان نظام پزشکی وصندوق تعاون ونیز شرکت لیزینگ خودروی مربوطه وخریداران خودروها درمحل صندوق تعاون ورفاه نظام پزشکی برگزارخواهدشد تادرباره مسایل ومشکلات پیش آمده بررسی وتصمیم گیری های لازم صورت گیرد.




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پزشک
|
United States
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
2
0
یک مدت خبری از آقایان نبود. من نمدونم این آقای .... با حقوق ماهی ۴ میلیون تومان چه کار مفیدی برای ما پزشکان انجام دادند. این هم از.... دیگری که اینطوری ... شد . شفا آنلاین دست شما درد نکند.
نگار
|
United States
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
2
روز جلسه مدیرعامل پروازیمون تهران هستند ؟‌ دمشون گرم . واقعا دلسوزتر از ایشون هیچ کس توی این دنیا ندیدم.
محمود
|
United States
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
2
دست آقای مدیرعامل درد نکنه فرمودند هیچ مشکلی نیست. خیال مارا راحت کردندو ما هم فردا بریم پول بریزیم. آقای مدیرعامل پول را مستقیم به حساب ... بریزیم‌ ؟؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
ترا به خدا چرا هیچکس دیگر پیگیر پرونده نیست؟ و دادستان محترم هیچگونه اقدامی نمیکند؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: