کد خبر: ۳۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 02
همزمان با استعفای دبیرهیات مدیره :
شفا آنلاین- همزمان با استعفای دبیر هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور یکی دیگر ازاعضای هیات مدیره این صندوق نیز ازاستعفایش خبرداد
دکتر سعید شیرزادی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر در خصوص مشکلات صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور اظهار داشت: این صندوق پتانسیل های بسیاری دارد که فکر نمی کنم هیچ صندوق یا شرکتی در ایران به اندازه آن ازچنین برند و خوش نامی برخوردار باشد.

وی با تأکید بر این که پشت این صندوق باید منطق اقتصادی بسیار قوی باشد، خاطرنشان کرد: نظام اقتصادی کشور به پزشکان اعتماد دارد و می تواند ابزارها؛ خدمات مالی و سرمایه  به آنان  ارائه دهد؛ که امیدواریم تیم جدید بتواند این مسیر را طی کند.

وی افزود: من آینده خوبی برای این صندوق پیش بینی می کنم و هر جایی که به کمکم نیاز داشته باشند با جان و دل در خدمت این صندوق هستم.

وی دکتر مصلحی ،مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور را فردی  خوب و موفق دانست و گفت: امیدوارم وی در این مجموعه خوب کار کند.

شیرزادی به شفا آنلاین گفت: برا ی پیشرفت این صندوق اولین گام، تأمین مالی خوب از نظام بانکی کشور است، زیرا طی جلسات مختلفم با بانک ها دریافتم آنها فرش قرمزبرای جامعه پزشکی  انداخته اند تا از تسهیلات مختلف شان این صندوق را بهره مند سازند.

وی افزود: همچنین نهادهای مالی نظیر شرکت های سرمایه گذاری وکارگزاری های بورس، این صندوق را محلی جهت مدیریت برسرمایه های پزشکان می دانند.

وی تأکید کرد: ساختار اولیه صندوق، با منابع مالی محدودی شکل گرفته و الان هم به لحاظ پتانسیل مالی خیلی منابعش قوی نیست.تصورم بر این است که اگر این صندوق بتواند پزشکان را درگیر و شرکت های مختلفی را ایجاد کند، ضمن افزایش سرمایه صندوق، جای کار زیاد دارد.

وی ورشکسته بودن این صندوق دردوره مدیریت گذشته و ورشکستگی این  صندوق دردوره جدید را رد کرد و گفت: اصلأ چنین چیزی صحت ندارد.

دکتر شیرزادی درپایان تصریح کرد:چندی قبل استعفایش را تقدیم مسولان مربوطه کرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
رکسانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
دکتر شیرزادی عزیز، پس اگر مدیرعامل اینقدر آدم خوبی است و تیم مدیریتی ایشان اینقدر خوب هستند چرا موجی از استفا در صندوق راه افتاده است؟
همکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
اونجا چه خبر شده؟ بابا به خاطر ما پزشکان هم شده شفاف سازی کنین ببینیم چه خبره
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
دکتر واقعا ناراحت شدیم، اخه چرا شما دیگه؟ ولی این با سیاست ترین استفا بود که دیدیم(قابل توجه مدیرعامل دکتر مصلحی)
پزشک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
آقاجان انقدر همه چیز وهمه کس خوب بود چرا استعفا دادی؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
0
1
دكتر شيرزادي به معاون سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشور هستند و نميفهمم چرا نظام پزشكي ايشان را حفظ نكرد. ايشان در مدتي كوتاه صندوق بازنشستگي را متحول كردند...
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: