کد خبر: ۷۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 28
شفا آنلاین>سلامت>‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش شفا آنلاین، صابر سپهری در جمع کارشناسان پیشگیری از اعتیاد استان در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آموزش و پرورش استان با بالغ بر 225 هزار دانش آموز، 19 هزار همکار فرهنگی و 3 هزار واحد آموزشی از اول مهرماه سالجاری رسماً فعالیت آموزشی و تربیتی خود را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بهترین جامعه هدف برای آموزش و تربیت هستند، افزود: دانش آموزان حدود شش ساعت از 24 ساعت شبانه روز را در اختیار آموزش و پرورش هستند و 18 ساعت دیگر را در جامعه بزرگ حضور دارند.

سپهری اظهارامیدواری کرد: در سایه تلاش معلمان افرادی که وارد جامعه می‌شوند، افراد تربیت یافته و آموزش دیده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل انتظار خانواده‌ها از مراکز آموزشی را آموزش عنوان و تصریح کرد: علاوه بر آموزش تربیت نیز جزو مباحث اصلی آموزش و پرورش است و قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی علاوه بر توجه به رفتارهای پرخطر، باید به بحث اعتیاد به شبکه های اجتماعی و اینترنتی نیز ورود پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: استفاده نابجا از شبکه‌های اینترنتی تاثیرات منفی در میان افراد می‌گذارد.

سپهری تاکید کرد: معلمان آموزش‌های تخصصی را به دانش آموزان انتقال دهند. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: