کد خبر: ۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 19
معاون جامعه جراحان ایران درگفتگوباشفاآنلاین:
شفا آنلاین-معاون جامعه جراحان ایران درباره طرح تحول نظام سلامت گفت: به عقیده من اگر این طرح از نظر ضرائب و قیمت عادلانه شود بسیاری از مشکلات رابطه بین بیمار و پزشک را حل می کند.

پروفسور کاظم عباسیون در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با بیان این مطلب اظهار کرد: امیدواریم در آینده این مملکت، تنها یک بیمه ایجاد شود که همه مردم را پوشش دهد و ارتباط مالی بین پزشک و بیمار را به صورت کامل از بین ببرد.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف این طرح که اکثر جراحان روی آن دست می گذارند؛ متأسفانه این این است که رشته های مختلف جراحی رفتند و به وسیله آنها در ضرائب این کتاب دخل و تصرفاتی صورت گرفته که آن را از اعتبار خودش ساقط کرده است.

عضو کنفدراسیون بین المللی جراحان مغز و اعصاب خاطرنشان کرد: بنابراین درخواست ما این است که وزارت بهداشت اجازه دهد تا کتاب جدید با ضرائب جدید(که تمام عمل های جراحی را پوشش می دهد) را ترجمه کنیم و بعد آن را برای جامعه پزشکی نیز ارائه دهند.

وی درباره هشدار دکتر قیامت- رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران ومعاون نظام

پزشکی تهران مبنی بر این که در صورت عدم واقعی و منطقی شدن تعرفه ها احتمال ایجاد سونامی زیرمیزی وجود دارد، بیان کرد: من از لغت زیر میزی به شدت متنفرم.اماباید بگویم بله این اتقاق امکان دارد.

وی همچنین ادامه داد: در حقیقت دکتر قیامت در نظام پزشکی و وزارت بهداشت حضور و در اصلاح تعرفه ها هم نقش دارد پس بهتر است نقش خودشان را خوب بازی کند و به گونه ای اصلاح را انجام دهند که همه پزشکان راضی باشند نه تنها متخصصین بیهوشی و...

مطالب مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: