به گزارش شفاآنلاین، سیدمحمدحسین میردهقان در حاشیه برنامه رادیو گفتوگو با موضوع «زیر میزی» درباره اینکه وقتی بیماران با تخلفات دریافتهای غیرمتعارف "زیرمیزی" مواجه میشوند در نهایت باید با سامانه 1690 (نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت "زیرمیزی") تماس حاصل کنند که متعاقباً روند رسیدگی به این تخلفات نیز زمانبر است، بنابراین برای تسهیل در این زمینه وزارت بهداشت چه اقدامی خواهد کرد؟ اظهار داشت: روند رسیدگی به گزارشات علیالخصوص تخلفات پزشکی و دریافتهای غیرمتعارف "زیرمیزی" در طول 24 تا 48 ساعت صورت میپذیرد.
مدیرکل دفتر نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: با این وجود برای اصحاب رسانه و نمایندگان مجلس که همیشه به نوعی منبع اطلاعات بسیار سریع از تخلفات پزشکی از جمله "زیرمیزی" هستند سامانه ویژه ای را راه اندازی میکنیم تا گزارشات آنها به نام خودشان ثبت و در کمترین زمان و به صورت ویژه رسیدگی شود.
میردهقان، تشریح جزئیات بیشتر درباره فعالیت این سامانه ویژه برای خبرنگاران و نمایندگان مجلس جهت ارائه گزارش "زیرمیزی" و دیگر تخلفات پزشکی را به روزهای آینده موکول کرد.تسنیم
نام این فرد م ن است و سلامت مردم منطقه و روستا را به خطر انداخته است
ظاهرا این فرد متقلب مطبی در شهر قایمشهر نیز دارد
با همدستی دکتری بی کفایت با نام ... اقدام به امور دندانپزشکی و تایید نسخ توسط .... می نماید
مردم منطقه اظهار می دارند این فرد در اقدامی عجیب و غیر انسانی در قبال دریافت مبلغ اقدام به ممهور نمودن دفترچه شرکت ملی فولاد میکند.
متاسفانه با توجه به گزارشات مکرر به شبکه بهداشت سوادکوه مسوولان این مرکز با وی مماشات داشته اند که این اقدام ذهن افکار عمومی را به سمت تبانی میبرد .
با تشکر دکتر س . ع .
رونوشت مدیرعامل محترم صندوق بازنسستگی شرکت فولاد جهت اطلاع و پیگیری حقوق کارکنان
رونوشت :خبرگزاری فارس نیوز جهت اطلاع و درج خبر و همچنین پیگیری موشکافانه موضوع.
رونوشت :فرماندهی محترم نیروی انتظامی مازندران جهت پیگیری
. رونوشت دادستان محترم شهرستان سوادکوه جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
رونوشت ریاست محترم شبکه بهداشت قائمشهر جهت پیگیری و سوال از دکتر دندانپزشک "مهران نادری"