کد خبر: ۶۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 02
شفا آنلاين:پزشکی>تامین اجتماعی-معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دریافت هزینه های غیرمتعارف در مراکز ملکی تامین اجتماعی را خط قرمز این سازمان عنوان کرد و گفت: دریافت زیرمیزی در مراکز درمانی تامین اجتماعی، جرم تلقی می شود.

به گزارش شفا آنلاين،دکتر محمد علی همتی به موضوع پدیده زیرمیزی در بازار سلامت اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته و به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت، پرداخت های غیرمتعارف به شدت کاهش پیدا کرده است. بطوریکه این وضعیت هم اکنون بسیار چشمگیر است و در خیلی از نقاط کشور به صفر رسیده است.

وی با عنوان این مطلب که دریافت های غیرمتعارف خط قرمز مدیران سازمان تامین اجتماعی است، گفت: دریافت های زیرمیزی در مراکز درمانی تامین اجتماعی، جرم تلقی می شود.

همتی ادامه داد: اجرای طرح تحول سلامت باعث شده تا پرداختی هزینه های سلامت از جیب مردم در شهرها به ۶ درصد و در روستاها به ۳ درصد برسد و این مسئله رضایتمندی بیماران را به دنبال داشته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه در سال ۹۴ برای درمان بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان ۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: در حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.



مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: