کد خبر: ۵۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 14
معاون اداری مالی خبر داد:
شفاآنلاین-معاون ‌اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری بیش از 600 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی و ساخت بیمارستان و درمانگاه در سطح کشور هزینه شده است.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر رضا راعی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید تامین اجتماعی در سبزوار با بیان اینکه این سازمان از بزرگترین مجموعه‌های خدماتی در کشور است، اظهار داشت: بیش از 39 میلیون و 700 هزار نفر از 21 نوع خدمت در تامین اجتماعی سراسر کشور بهره‌ می‌برند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از حاشیه‌سازی‌های اخیر که برای آن بوجود آمده بود خارج شده، تصریح کرد: امروز سازمان به چیزی جز ارائه خدمات به مردم نمی‌اندیشد و در این راه همه همت خود را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان پرداخت می‌شود، یادآور شد: بودجه سازمان تامین اجتماعی  در سال جاری تنها 46 هزار میلیارد تومان یعنی یک چهارم بودجه کشور است که باید نیاز مستمری‌بگیران خود را تامین کند.

وی با اشاره به خدمات این سازمان در سطوح مختلف گفت: سازمان تامین اجتماعی از مجموعه‌هایی است که از دولت کمک مالی دریافت نمی‌کند و باید اعتبارات مورد نیازش را از طریق درآمدهای خود تامین کند.

راعی با بیان اینکه رشد و رونق اقتصادی و اشتغال در توسعه تامین اجتماعی و رونق آن موثر است، گفت: به برکت سیاست‌های جدید و درست دولت امروز سازمان تامین اجتماعی توانسته به جایگاه اصلی‌اش بازگردد که از برکات آن بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی و بیمارستانی در دهه مبارک فجر بود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از 39 میلیون نفر در کشور تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین اقدامات تامین اجتماعی در دو سال گذشته همراهی با دولت برای اجرای طرح تحول بزرگ نظام سلامت بود که هزینه‌های زیادی را به این سازمان تحمیل کرد، اما رویکرد خدمت‌رسانی به مردم ما را ترغیب و تشویق به حمایت از طرح و همراهی با دولت کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 بیمارستان و دی کلینیک و 277 مرکز درمانی سرپایی و پلی‌کلینیک در سطح کشور زیر نظر سازمان تامین اجتماعی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که در سال 94 در سازمان در دستور کار قرار گرفته اجرای طرح نهضت IT در کشور است.

راعی با تاکید بر ارائه خدمات ارزشمند از سوی سازمان تامین اجتماعی به مردم گفت: ما در این سازمان خادم مردم هستیم و در راه رفاه اجتماعی قدم برمی‌داریم. 

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز گفت : بالغ بر 2میلیون و 700هزار نفر از جمعیت 6میلیونی این اسنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

دکتر حمید داستانی افزود: سازمان تامین اجتماعی در حال جاضر با 3بیمارستان و 16پلی کلینیک و درمانگاه خدمات سلامتی  مورد نیاز بیمه شدگان را در قالب درمان مستقیم ارایه می کند و برای دسنرسی بهتر با بیش از 4000 پزشک و مرکز پزشکی  قرار داد همکاری منعقد نموده است .

وی با بیان اینکه مسیر تصمیم سازی و تصمیم گیری خود را علمی و منطقی طراحی نموده ایم اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های مدیران ارشد سازمان بتوانیم با استفاده از حداکثر پتانسیل در مسیر اهداف تدوین شده گام های موثری برداریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: