کد خبر: ۳۴۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024June 26
در برهه آشفته ولی سرنوشت ساز فعلی، بیش از هر وقت دیگر نیاز مبرم به اتحاد ملی و برگزیدن و حمایت از از فرد اصلح است.
شفا آنلاين :جامعه پزشكي >دکتر محمد رازی ،رييس پيشين انجمن ارتوپدي ايران و قائم مقام نظام پزشكي تهران در آستانه انتخابات رياست جمهوري بيانيه اي صادر كرد.
به گزارش شفا آنلاين در اين بيانيه آمده:

"دوستان ‌‌و همکاران عزیز، مردم شریف ایران ،حال میهن خوب نیست

اوضاع نا بسامان اقتصادی، بی ثباتی سیاسی، تبعیض قومیتی و مذهبی، و شغلی. حاکمیت گروه اقلیت با ریا و قرائت غلط از دین مبین اسلام. و فشار و نیرنگ و نسخه های گمراه کننده سردمداران حاکمیت جهانی،  و از طرفی خواب های خائنانه همسایگان این مرز و بوم. خواب را از چشم‌ دلسوزان و دلواپسان واقعی این مملکت گرفته است. 
مهاجرت وسیع همه اقشار جامعه ضربه مهلکی به آرمان‌ها و سلامت جسمی و روحی و اقتصادی جامعه زده است. مگر در این مملکت طاعون آمده است که همه فرار میکنند!؟
 با این اوصاف هر آن تصور فروپاشی لرزه بر اندام میهن پرستان واقعی میاندازد. 
در برهه آشفته ولی سرنوشت ساز فعلی، بیش از هر وقت دیگر نیاز مبرم به اتحاد ملی و برگزیدن و حمایت از  از فرد اصلح است. 
نیاز به حمایت از کسی است که به پا خواسته و خود را متعهد  به باز سازی این مملکت میداند و از سابقه مناسبی نیز برخوردار باشد. 
نیاز به یکپارچگی، همدلی، اتحاد و مبارزه مدنی برای بر چیدن بساط انحصار طلبی، خودخواهی و تقسیم ثروت ملی بین خودی های ریاکار است. 
باز سازی مجدد طبقه فرهیخته متوسط جامعه که چندی است که ذوب شده و دیگر اثری از آن باقی نمانده از الزامات یک جامعه با ثبات است. 
اینجانب به عنوان کسی که در چهل و پنج سال گذشته، دلسوزی عملی خود را برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال فکری و عقیدتی و مساوات و تبعیض ستیزی نشان داده ام  و مفتخر به تایید و اعتماد جامعه پزشکی کشور به عنوان نفر اول انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ، نفر اول انتخابات مکرر انجمن های علمی جراحان ارتوپدی ‌وجراحان آرتروسکپی و زانوی کشور و عضو‌ هیئت مدیره جامعه جراحان کشور و مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی، و رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی آسیا. و از همه مهمتر کسب اعتماد ملی در وقایع چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نظام پزشکی تهران.
 وظیفه خود میدانم که در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری حمایت خود‌ را از *آقای* *دکتر* *مسعود* *پزشکیان* اعلام نمایم٫ و تمامی عزیزانی را که بنده مورد وثوق آنها هستم، به شرکت در این جنبش ملی دعوت میکنم. 
لازم به ذکر است که انسان از خطا و انحراف در امان نیست، بنده در صورت مشاهده هر گونه انحراف و خطایی از رئیس جمهور منتخب، حق اعتراض را برای خود‌ و آحاد جامعه محفوظ میدارم و این چیزی است که در گذشته نیز آنرا ثابت کرده ام. و پای تبعات آن نیز ایستاده ام.  مثال کوچک آن بازنشستگی تحمیلی اینجانب از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۹۷ است. حقیقت اینست که حق اعتراض با کسانی است که در مواقع اضطراری و بحران‌ها  پا به میدان میگذارند نه عزیزانی که در خانه نشسته و نظاره گر هستند! 

خداوندا این مردم راتنها مگذار."
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: