کد خبر: ۴۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 24
شفاآنلاین-نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌در جلسه با معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری بحث پرداخت مستمری مادام العمر به دانش‌آموزان شین آباد بررسی شد همچنین پیشنهاد پرداخت مستمری از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز ارائه شد.

به گزارش شفا آنلاین،رسول خضری در پاسخ به این پرسش "قرار بود تا جلسه‌ای با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای برقراری مستمری دانش‌آموزان شین‌آبادی و حل مشکلات آنها برگزار شود،‌ آیا این جلسه برگزار شد" اظهار داشت:  جلسه با معاونت ریاست جمهوری برگزار شد و در این جلسه مباحث مختلف مرتبط با دانش‌آموزان شین آباد به ویژه پرداخت مستمری مادام العمر به آنها بررسی شد.

وی افزود:‌ در این جلسه علاوه بر موضوع پرداخت مستمری مادام العمر به تعدادی از دانش آموزان شین آباد که دچار سوختگی شدید هستند بحث پرداخت مستمری به آنها از سوی سازمان تامین اجتماعی بررسی شد. در تلاش هستیم تا از سوی سازمان تامین اجتماعی به این دانش‌آموزان مستمری پرداخت شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه با معاونت نظارت راهبردی مقرر شد که دولت به صورت قطعی اعلام کند که چه میزان مستمری ماهانه به صورت مادام العمر به این دانش‌آموزان پرداخت خواهد کرد، گفت:‌بحث روان درمانی و توان بخشی ویژه دانش‌آموزان نیز بررسی شد.

خضری ادامه داد: آموزش و پرورش نیز متعهد شد تا کلاس درسی را متناسب با شرایط این دانش آموزان طی هفته آینده تجهیز کند همچنین زمانی که دانش‌آموزان برای درمان به تهران می‌آیند در مسئله آموزش آنها وقفه ایجاد نشود به گونه‌ای که در تهران نیز معلمی برای آموزش این دانش‌آموزان درنظر گرفته شود.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: