کد خبر: ۲۵۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 19
شهروندان برای اسباب کشی باید از کلانتری محل سکونتشان مجوز دریافت کنند و برای گرفتن این مجوز نیز با همراه داشتن کارت ملی به کلانتری محل مراجعه و درخواست خود را در خصوص اسباب کشی و جابجایی اثاث اعلام کنند
شفاآنلاین>اجتماعی>گروه استان ها – تهران بزرگ- رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از ممنوعیت اسباب کشی در نوروز 98 بدون مجوز از کلانتری ها خبر داد. 
 
به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیوان ظهیری" پیشاپیش با تبریک سال نو در خصوص جابجایی و اسباب کشی در تعطیلات نوروزی، گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده برای طرح نوروزی اسباب کشی و حمل اثاث در تعطیلات نوروزی در تهران ممنوع بوده و برای انجام این کار باید با کلانتری های محل هماهنگی صورت بگیرد.

وی افزود: محدودیت های طرح نوروزی اسباب کشی و حمل اثاث از روز 28 اسفند ماه تا پایان روز 15 فروردین سال 99 به اجرا در می آید.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: شهروندان برای اسباب کشی باید از کلانتری محل سکونتشان مجوز دریافت کنند و برای گرفتن این مجوز نیز با همراه داشتن کارت ملی به کلانتری محل مراجعه و درخواست خود را در خصوص اسباب کشی و جابجایی اثاث اعلام کنند.

سردار ظهیری گفت: ماموران پس از تحقیقات و احراز محل سکونت و تعلق وسایل به فرد مجوز را برای فرد درخواست کننده صادر می کنند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در صورت عدم همراه داشتن این مجوز ماموران طبق مقررات و قانون با افراد برخورد می کنند.

وی از شهروندان خواست: چنانچه موارد مشکوکی را در خصوص جابجایی اثاثیه منزل مشاهده کردید با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: