کد خبر: ۱۴۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 17
این همایش همزمان با زادروز حکیم جرجانی پزشک ایرانی و به منظور تجلیل از خدمات و تلاش های فعالان مراکز آزمایشگاهی برگزار خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>دومین همایش روسای آزمایشگاههای مرکزی دانشگاهها، مراکز پژوهشی و فناوری ۳۰ فروردین در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، جلال بختیاری مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: این همایش(Conferences) همزمان با زادروز حکیم جرجانی پزشک ایرانی و به منظور تجلیل از خدمات و تلاش های فعالان مراکز آزمایشگاهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش گزارش هایی از برنامه های آتی شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا)، نحوه مشارکت دانشگاهها در برنامه های اندازه شناسی و مقیاسهای سازمان ملی استاندارد(Standard) ایران، انتقال تجربه و ارائه گزارش عملکرد از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه های شهید بهشتی، مراغه و دانشگاه کاشان ارائه می شود.

مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش گزارشی از عملکرد شاعا، سیری در آزمایشگاه های ملی تحقیقاتی دنیا و برنامه های شبکه شاعا در ایجاد آزمایشگاه ملی در کشور نیز اعلام خواهد شد.

برچسب ها: همایش ، آزمایشگاه ، تجربه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: