کد خبر: ۱۴۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 20
اگر در بین وعده های غذایی احساس گرسنگی کردند مقدار کمی میوه مانند سیب، گلابی و به یا سالاد همراه با مقدار مناسب از روغن زیتون و پودر آویشن میل کنند.
شفا آنلاین:✅ حتی المقدور روزانه فقط 2 وعده غذا میل کنند زیرا توانایی دستگاه گوارش افراد سرد و تر کم است و لازم است حداقل حدود 12-10 ساعت بین دو وعده غذایشان فاصله باشد.

✅به گزارش شفا آنلاین: اگر در بین وعده های غذایی احساس گرسنگی کردند مقدار کمی میوه مانند سیب، گلابی و به یا سالاد همراه با مقدار مناسب از روغن زیتون و پودر آویشن میل کنند. غذای آنان باید سرشار از پروتئین و فیبر باشد ( شامل تخم مرغ، گوشت، میگو و جگر). در زمستان و شب ها در مصرف غذاهای سردی بخش احتیاط کنند.
✅ از مصرف آب، نیم ساعت قبل از غذا تا 2 1 ساعت پس از غذا خودداری کنند.
✅ راه رفتن به مدت 15 10 دقیقه پس از شام برای این افراد مفید است.
✅ حداکثر 8 ساعت خواب برایشان مناسب است. این افراد باید سعی کنند هنگام سحر از خواب برخیزند تا از تولید بلغم اضافی در بدن خودداری شود.
✅ از خواب و استراحت بیش از اندازه و کم تحرکی که موجب افزایش سردی و تری می شوند پرهیز کنند. لباس مناسب و گرمای کافی به خصوص در هوای مرطوب توصیه می شود.
✅ خوابیدن در طی روز و همچنین یک ساعت قبل از غروب در همه مزاج ها، به ویژه در این افراد بسیار زیان آور است و بلغم را افزایش می دهد و موجب سنگینی سر و التهاب سینوس ها و کند شدن افعال مغزی می شود.
✅ مصرف غذاهای سرد و تر رابه خصوص در هوای سرد کاهش دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: