کد خبر: ۱۲۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 07
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:‌ از فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی می خواهیم که به جلب رضایت بیماران و مراجعان توجه کنند و حتی یک نارضایتی هم نباید وجود داشته باشد.
به گزارش شفا آنلاین، سید شهاب الدین چاوشی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بر اهمیت توجه به نحوه سلوک و رفتار متولیان در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: گاهی گزارش هایی از رفتارهای ناشایست در پذیرش بیماران در بیمارستان ها ارایه می شود که قابل قبول نیست.

 وی افزود: از فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی می خواهیم که به جلب رضایت بیماران و مراجعان توجه کنند و حتی یک نارضایتی هم نباید وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه به تاسی از سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) به مردم خدمت کنیم گفت: خدمت رسانی نعمتی است که خداوند ما را به آن مفتخر کرده است.
 
چاوشی در بخش دیگری از سخنانش بهره مندی از کمک خیرین برای توسعه مراکز درمانی و بهداشتی را مهم برشمرد و تصریح کرد: همانگونه که خیرین زیادی علاقمند ساخت مدرسه هستند افراد خیر را می توان به تجهیز و ساخت بیمارستان و مراکز درمانی تشویق کرد و اینگونه اقدامات ابتکاری نیز در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به منابع دولتی است.

چاوشی در ادامه جلسه به اهمیت مجهز نگه داشتن و استقرار مستمر پزشکان در مراکز درمانی استان تاکید کرد و افزود: در هر جلسه از کارگروه سلامت، وضعیت عمومی شهرستان ها در این بخش گزارش شود تا آمار دقیق و تحلیلی به دست آید.

وی همچنین به استانداردهای بهداشتی اشاره کرد و گفت: ایران در برخورداری از استانداردهای بهداشتی وضعیت خوبی در منطقه دارد اما باید از جمله اولین ها در این بخش باشیم زیرا در اسلام همواره بر بهداشت و حفظ سلامت تاکید شده است.

وی همچنین با بیان اینکه ماهانه 700 میلیارد تومان یارانه در استان تهران به خانواده ها پرداخت می شود گفت:‌ متاسفانه پرداخت یارانه ها برخلاف تفکر اولیه هدفمند نیست در حالیکه این میزان یارانه می توانست بسیاری از نیازهای عمومی جامعه نظیر بیمارستان را مرتفع سازد.

معاون استاندار ادامه داد:‌دولت به دنبال رفع نقایص در پرداخت یارانه است تا به نیازمندان واقعی حتی بیشتر پرداخت شود و امیدواریم تا یک سال آینده توفیقات خوبی در این بخش به دست آید.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران همچنین به موضوع توجه دستگاه ها در رفع آلودگی هوای پایتخت اشاره کرد و افزود:‌همه دستگاه ها در مقابل خطرات ناشی از آلودگی هوا مسئول هستند.
 
چاوشی ادامه داد: شهرداری تهران سازمان بزرگی است که از نظر اعتبارات از سایر دستگاه ها غنی تر است و این کارگروه آمادگی دارد پیشنهادات مشخص شهرداری تهران در کنترل و رفع الودگی هوای پایتخت را بررسی و در دستور کار قرار دهد.

  چاوشی در پایان از شرکت آب و فاضلاب به جهت تامین آب سالم و حفظ کمیت آب در تابستان امسال تشکر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: