کد خبر: ۱۰۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 20
شفا آنلاین>سلامت>وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سبزوار گفت: بيش از 11 ميليون حاشيه نشين از خدمات وزارت بهداشت بهره مند شده اند و ما حضور پر رنگي در اين عرصه داشته ايم.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان دانشکده پزشکی و پیراپزشکی سبزوارافزود: حضور وزارت بهداشت در حاشیه شهرها از سایر دستگاه ها پررنگ تر بوده است وبه 24 میلیون نفر خدمات بهداشتی ا رائه شد که از این تعداد 11 میلیون از افراد حاشیه نشین بوده اند.


وی تصریح کرد: سبزوار در اجرای طرح نظام سلامت در بین بسیاری از شهرستانها پیشرو بوده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی در بازدید از بیمارستان تازه تاسیس حشمتیه سبزوار نیز با بیان اینکه بیمارستان بسیار خوبی در غرب خراسان تاسیس شده است، اظهار داشت: اکنون سبزوار تبدیل به قطب سلامت شده است و توانایی پذیرش بیماران را از سایر شهرستان‌ها و حتی استان‌های مجاور را دارد.

وی اظهار داشت: در اجراي طرح تحول نظام سلامت بيش از دو هزار خانه بهداشت طي پارسال در سراسر كشور مرمت و بهسازي شد.

دکتر قاضي زاده هاشمی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های امسال توجه به کیفیت آموزش است، افزود: امیدواریم دانشگاه‌ها بتوانند گام‌های موثری در جهت ارتقاکیفیت آموزش بردارند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: يكي از برنامه هاي ما در اين زمينه آموزش پزشكان متخصص بومي در مناطق مختلف كشور مي باشد كه هدف از اجراي آن كاهش مهاجرت پزشكان است.

وي افزود: با اجراي اين طرح دانش آموختگان رشته پزشكي مي توانند طرح هاي خدمتي خود را در مناطقي كه ساكن آن هستند بگذرانند.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اظهار كرد: در برنامه تامين نيروي انساني 30 درصد از ظرفيت موجود را به بخش بومي هر منطقه اختصاص مي دهيم.دكتر قاضي زاده هاشمي افزود: يكي از برنامه هاي ما در طرح تحول نظام سلامت توسعه سلامتكده هاي طب سنتي است كه اين مهم امسال ادامه دارد.

سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: