کد خبر: ۱۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۵ - 2016July 13
شفا آنلاین>اجتماعی>گزارش تازه دولت آمریکا نشان می‌دهد در طول مدت فقط یک سال، در حدود ۳ میلیون نوجوان آمریکایی مبتلا به دوره‌های افسردگی شده‌اند.
به گزارش شفا آنلاین،   «پائولو دل وکیو» مدیر مرکز خدمات سلامت عمومی آمریکا، در این باره می‌گوید: «نوجوانی زمان مهمی در فرایند رشد یک فرد است و ابتلا به افسردگی در این دوره سنی می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر نوجوانان داشته باشد؛ مگر آن که تحت درمان مناسب قرار گیرند.»

       وی در ادامه می‌افزاید: درمان موثری در این زمینه وجود دارد؛ اما والدین، معلمان و تمامی اعضای مسئول جامعه باید به کمک نوجوانان بیایند.

       طبق اعلام این سازمان، این نوجوانان احساس افسردگی کرده و علاقه‌مندی به فعالیت‌های روزمره‌شان را حداقل به مدت ۲ هفته از دست می‌دهند. آن‌ها همچنین ممکن است دارای اختلال در خواب، خوردن یا تمرکز باشند. طبق این گزارش، نرخ کلی افسردگی در بین نوجوانان و جوانان از 9/9 درصد در سال ۲۰۱۲ به ۱۱ درصد در سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. بالاترین میزان افسردگی در بین گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال مشاهده شده است. در حالی که در ۱۳ ایالت آمریکا افزایش چشمگیری از نظر آماری در میزان بروز دوره‌های افسردگی بین نوجوانان دیده می‌شود؛ ۳۷ ایالت دیگر تغییرات کمی را نشان دادند. بیشترین میزان ابتلا به افسردگی در میان نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله متعلق به ایالت اورگان است (6/14 درصد) و کمترین شیوع افسردگی نیز برای شهر واشنگتن دی سی است (7/8 درصد).
Health Day




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: