کد خبر: ۹۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 06
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل موسسه خیریه عترت فاطمی از راه اندازی بانک اطلاع رسانی تخصصی کودک و سالمند در شبکه خط زندگی خبر داد و گفت: این افراد ، می توانند با شماره گیری 4327 از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

 به گزارش شفا آنلاین، زهرا سادات نیری روز شنبه در نشست خبری افزود: کودکان هفت تا 12 سال و افراد 60 سال به بالا می توانند با تماس با شماره تلفن 4327نسبت به خدمات مراکز درمانی و رفاهی اطلاع یابند.
نیری، شبکه خط زندگی را نخستین شبکه خدمات یکپارچه و هماهنگ ویژه سالمندان و کودکان در کشور معرفی کرد و گفت: این شبکه پل ارتباطی میان سالمندان و کودکان با تمام مراکز تخصصی و خدماتی به شمار می آید.
وی افزود: شبکه یاد شده به صورت رایگان نیازهای کودکان و سالمندان را پس از درخواست، بررسی می کند و مراکز تخصصی و خدمات معتبر دارای تخفیف کافی و کیفیت مطلوب را به تماس گیرنده معرفی می کند.
وی افزود: سالمندان و خانواده کودکان می توانند با تماس از طریق شماره 4327 و پس از ثبت نام با هزینه کمتر و کیفیت بهتر و آسان تر ، خدمات بگیرند.
نیری با بیان اینکه این شبکه برای نخستین بار در ایران و خاورمیانه در ایران تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 40 مرکز تخصصی و خدماتی معتبر با این شبکه در ارتباط هستند.
وی تخفیف محور بودن مراکز ارائه دهنده خدمات، منزل محور بودن، سهولت و سرعت در ارائه خدمات از مهم ترین را از ویژگی های این شبکه اعلام کرد.
امید بهشتی مدیر اجرائی شبکه خط زندگی نیز در این نشست گفت: این شبکه ، خدمات را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد ؛ ضمن اینکه هدف از این برنامه که چهار سال کار تحقیقاتی برایش انجام شده است، ارائه خدمات مطلوب است.
بهشتی تاکید کرد: ما در این طرح به دنبال کرامت انسانی و استقلال فردی سالمندان هستیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه خط زندگی هیچ گونه هزینه ای بابت تماس و ارائه خدمات ندارد، افزود: مسئولان خط زندگی نظارت دقیقی روی مراکزی ارائه دهند خدمات دارد.
وی گفت: هم اکنون سه ماه از راه اندازی آزمایشی این خط می گذرد و از تمام نهادها و وزارتخانه های مربوطه مجوز این کار را گرفته ایم.
بهشتی در خصوص مراکزی که با خط زندگی در ارتباط هستند، هم گفت: مراکز درمانی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی و دیگر مراکز رفاهی از جمله مراکز مرتبط با ما به شمار می آیند.ایرنا
برچسب ها: نشست خبری ، تماس ، شبکه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: