کد خبر: ۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 2016February 04
شفا آنلاین>اجتماعی>نیروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) در دهه فجر انقلاب اسلامی حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و جان فشانی های مردم را گرامی داشتند.

به گزارش شفا آنلاین،قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر  ضمن ادای احترام در حرم مطهر امام خمینی(س)گفت:یکی از افتخاراتم حضور در کنار جمعیت پرشور مردم در بهشت زهرا(س) در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی است.در آن زمان افتخار داشتم به عنوان یک فرد در آن محل حضور داشته باشم.

دکتر علیرضا جزینی در ادامه با بیان اینکه حماسه امام خمینی(س) را باید همیشه پاسداشت ادامه داد:هر ساله همراه همکاران و نیروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر برای تجدید بیعت در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور پیدا می کنیم تا بار دیگر جانفشانی های ملت بزرگوار را یادآور شویم.

وی با اشاره به اینکه اساسا فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی را همواره باید تکرار کرد افزود:یادآوری و تکرار این حماسه فراموش نشدنی باعث می شود تا خود را در اقدامات، برنامه ریزی ها و سازماندهی مبارزه جدی با مواد مخدر مصصم تر ببینیم.

دکتر جزینی با بیان این مطلب که دستورات و بیانات رهبران دینی همواره سرلوحه پیشرفت ها و موفقیت های مان قرار گرفته است ادامه داد:هنوز هم دستورات و بیانات امام خمینی(س) در حوزه مبارزه با مواد مخدر در ادبیات نوشتاری و گفتاری ما جاری است.

این مقام عالی رتبه تصریح کرد:با درس گرفتن از این آیه شریفه قرآن که اگر یک نفر را زنده و حفظ کنیم انگار تمام نفس ها را حفظ و زنده کرده ایم،همواره می آموزیم که در حوزه کاری مان برای نجات معتادان تلاش صد چندانی داشته باشیم لذا همین بیانات گوهربار و ارزشمند است که باعث میشود این گونه تصور کنیم که نجات جان یک معتاد نجات یک کشور است.

به گفته دکتر جزینی،با بهره مندی از بیانات و سفارشات امام بزرگوار تلاش می کنیم تا ادبیات ما نیز نشات گرفته از همین اندیشه ها باشد زیرا سخنان گوهربار همیشه راهگشای فعالیت های مان خواهد بود.شبکه مجازی استان

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: