کد خبر: ۳۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024June 24
مقرر شده است، سود سهام عدالت هر سال و در دو مرحله تا پایان آذر ماه و پایان اسفند هرسال به حساب سهامداران واریز شود.
شفا آنلاین:اقتصاد>رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور از واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۲ شرکت‌های سرمایه‌پذیر حداکثر تا هفته جاری به حساب آن‌ها خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین «عسگر توکلی»  گفت: این افراد که حدود ۳۰درصد سهامداران سهام عدالت را شامل می‌شوند، مربوط به دو شرکت سرمایه‌پذیرند که سود حاصل از افزایش سرمایه آن‌ها که قرار بوده اسفند سال ۱۴۰۲ به حساب سهامداران واریز شود، به تاخیر افتاد و با وجود اعلام قبلی این شرکت که تا خردادماه واریز سود سهام باقیمانده سهامداران درهفته جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های سرمایه پذیر موظف به توزیع سود سهام داران عدالت بنا به تکلیف قانونی هستند و تخطی از این قانون برای آنها جرم تلقی خواهد شد، تصریح کرد، سود مربوط به حدود ۷۰ درصد از سهامداران عدالت دراسفند پارسال به حساب آنها واریز شد.

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور یادآورشد، پیرو مصوبه‌ای که شورای عالی بورس برای توزیع سود سهام عدالت سهام‌داران داشت، مقرر شده بود، سود سهام عدالت هر سال و در دو مرحله تا پایان آذر ماه و پایان اسفند هرسال به حساب سهامداران واریز شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: