کد خبر: ۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 2016January 28
شفا آنلاین>اجتماعی>بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات‌ وزارت امور خارجه با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین،در افتتاحیه این بازارچه خیریه، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از حضور بنده در این بازارچه  ارج نهادن و تجلیل از حس زیبای مسئولیت اجتماعی این انجمن در برابر فعل و انفعالات در در حال وقوع در جوامع می باشد و به تمام تلاش های صورت گرفته برای رسیدن به اهداف، آرمانها و ارزشهای جهانی مشترک احترام می گذاریم.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور و در نیمه راه اجرای سند چشم انداز بیست‌ ساله کشور و همچنین در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هستیم و از طرف دیگر جهان امسال به استقبال اجرای سند توسعه پایدار و یا توسعه پس از 2015 حرکت کرده است که با اهداف ۱۷گانه از جمله توانمندسازی همه زنان در همه سطوح قابل اجرا است و ما نیز برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در 15 سال آینده که زمان نهایی اجرای این سند می باشد، به دستاوردهای مهمی دست یابیم و با کمک یکدیگر جهانی بهتر و شایسته تر فراهم کرده باشیم.شبکه مجازی آستان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: