کد خبر: ۸۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 09
شفا آنلاین>اجتماعی>معماران پناهگاه های اضطراری ساخته اند که می تواند در زمان وقوع حوادث طبیعی برای کمک به آسیب دیدگاه مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش شفا آنلاین، پناهگاههای اضطراری، سختی زیادی را به ویژه برای طراحان و معماران به وجود می آورند؛ این سختی ها می تواند شامل مسائلی همچون در دسترس قرار دادن، سرعت سرپا کردن پناهگاه، دوام و هزینه آن باشد

طراحی این پناهگاه های اضطراری فقط شامل یک کلبه عمومی می شود تا پناهگاه هایی که طراحی پیچیده ای دارند و شامل مجموعه ای از پانل های خورشیدی و سیستم حفاظتی برای زمان بارش باران باشند. اما هدف هرکدام از این پناهگاه های اضطراری یکی است و آن حفظ جان افراد است.


پناهگاه اضطراری Better Shelterتوسط طراحان اسکاندیناوی طراحی شده است و هدف از آن فراهم آوردن سرپناه برای آوارگان بوده است که بتواند به طور سریع بدست کسانی برسد که واقعا به آن نیاز دارند.

این پناهگاه اضطراری از چارچوب فلزی ساخته شده است، و بخش های سقف و دیوارهای آن از پانل های پلاستیکی ساخته شده اند؛ در ظاهر این پناهگاه شل و غیرمستحکم به نظر می رسد اما روی هم رفته از چادر  خیلی بهتر است و فضای داخلی آن نیز حدود 17.5 متر مکعب فضا دارد.


پناهگاه های ورزشی آن دارای پانل های خورشیدی برای تامین انرژی می باشند. این میزان انرژی می تواند لامپی که روشنایی شب را تامین نماید روشن کند. همچنین میزان انرژی دریافتی از پانل های خورشیدی می تواند انرژی لازم برای شارژ گوشی همراه را هم فراهم آورد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: