کد خبر: ۸۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 23
شفا آنلاین>سلامت>بر اساس آمار مرکز پيشگيري و کنترل بيماري‌ها، پس از اجرايي شدن قانون بيمه همگاني که بسياري آن را با نام اوباماکر مي‌شناسند، 8/90درصد مردم آمريکا تحت پوشش بيمه خدمات درماني هستند.
به گزارش شفا آنلاین،اينکه اين قانون خوب است يا نه، بايد گسترش پيدا کند يا نه يا به‌روز شود، بحثي است مربوط به سياستمداران، اما واقعيت آن است که امروز کمتر از 10درصد مردم آمريکا بيمه درماني ندارند، عددي که تا امروز در تاريخ آمريکا سابقه نداشته است. کاخ سفيد به‌واقع حق دارد از اين ارقام به خود ببالد.

اما اين غرور احتمالا زياد دوام نياورد، چون درراه اجراي اوباماکر، با نام رسمي لايحه حفاظت از بيماران و درمان قابل‌خريد، دارو آنقدر گران شده است که در موارد بسياري باز هم درمان را دست‌نيافتني کرده است. براي بسياري از مردم کم‌درآمد آمريکا، خريد داروهايي که قيمت آنها هرروز بيشتر مي‌شود، به معناي قطع برخي هزينه‌هاي روزمره است.

بر اساس تحقيق «گزارش‌هاي مصرف‌کننده»، يک نفر از هر 4 نفري که هزينه‌هاي داروهاي تجويزي آنها افزايش يافته است، گفته‌اند که قادر به پرداخت قيمت بيمه‌نامه‌هاي درماني خود نيستند.

اما تاثير افزايش قيمت دارو فراتر از مردمي است که نيازمند مصرف اين داروها هستند. افزايش قيمت دارو بر هزينه‌هاي کارفرمايان و بيمه‌کنندگان هم اثر گذاشته است. به اين معني که سهمي که آنان براي حق بيمه بايد پرداخت کنند هم بالا رفته است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
سلام نویسنده این وبلاگ چه کسی است
لطفا به زودی به سوال من پاسخ دهید
اینم ادرس وبلاگم
iloveyou-lian.mihanblog.com
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: