کد خبر: ۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 27
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر هتل بیمارستان مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر گفت: هتل بیمارستان هلال احمر بعنوان مکمل کلینیک‌های این مجموعه با امکانات هتل 5 ستاره به فعالیت پرداخته است.
به گزارش شفا آنلاین،بهینا مدیر هتل بیمارستان مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر  با اشاره به توریسم‌درمانی بیماران خارجی در هتل بیمارستان مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر اظهار کرد: به علت استقبال بیماران کشورهای دیگر از محل درمانی اقامتی هتل بیمارستان، تمرکز بر توریسم درمانی از زمان افتتاح بسیار افزایش داشته به طوری که بیماران خارجی که نیمه‌های شب به شهر تهران می‌رسند می‌توانند در یک اتاق پذیرش شوند، این در حالی است که همراه بیمار در صورت تمایل در اتاق جداگانه‌ای اقامت دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیماران از کشور عراق، آذربایجان و تاجیکستان بیشترین آمار مراجعات به مجتمع دارویی درمانی و اقامتی در هتل بیمارستان هلال احمر را دارند.

بهنیا ادامه داد: هتل بیمارستان مجتمع دارویی درمانی هلال احمر به عنوان مکمل کلینیک‌های این مجموعه ، با 38 سوئیت در سه طبقه، 100 عدد تخت و 18 پرسنل با امکانات هتل 5 ستاره به فعالیت پرداخته است.

وی گفت: بیماران مقیم‌های هتل بیمارستان هلال احمر بدون هیچ‌گونه دغدغه  ترافیکی و دوری همراه از بیمار و در فاصله 500 متری تا کلینیک‌های درمانی به خصوص بخش چشم‌پزشکی و بخش رویش که بیشترین مراجعات را دارد به سر می برند، همچنین بیماران خارجی به همراه یک مترجم پروسه درمان را طی می کنند.

بهنیا در خصوص تعرفه اتاق‌های هتل بیمارستان هلال احمر  اظهار کرد: تعرفه اتاق‌های 2 تخته با منوی صبحانه 240 هزار تومان و هزینه  اتاق‌های 3 تخته ، 300 هزار تومان است البته بیماران خارجی هزینه هتل را همراه پکیج درمانی پرداخت می کنند.

وی گفت: تا به حال به جز یک مورد تمامی بیماران از کشورهای اسلامی در این هتل اقامت داشته اند که می توان با تبلیغات گسترده به جلب بیماران از تمامی کشورها اقدام کرد چرا که کیفیت خدمات درمانی و تعرفه  درمان ایران از کشورهای اروپایی و آمریکایی و هند و ترکیه مناسب‌تر است.

بهنیا یادآور شد: امکانات هتل بیمارستان در سطح مطلوبی است و در دستور کار آن احداث استخر و سونا و محل آب درمانی قرار گرفته است همچنین علاوه بر تورهای زیارتی که از طریق توریسم درمانی برای بیماران خارجی انجام می‌شود، تور یک روزه تهران گردی نیز در برنامه این هتل قرار گرفته است.

مدیر هتل بیمارستان هلال احمر گفت: هتل بیمارستان هلال احمر که تنها از طریق رزرو تلفنی صورت می‌گیرد با وجود ارائه تخفیف به مسافران از لحاظ اقتصادی نیز پروژه ارزآوری به شمار می‌رود.

وی گفت: در طول افتتاح تا به حال با توجه به کامل نبودن 15 سوئیت در هتل بیمارستان هلال احمر، 50 درصد از اتاق ها در هر ماه رزرو شده است.

بهنیا در پایان یادآور شد: پرسنل در هتل بیمارستان هلال احمر با گزینش و تحصیلات مربوطه جهت پیشرفت روز افزون خدمات استخدام شده‌اند و هدف مسئولان این هتل ارتقای کیفیت همه جانبه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: