کد خبر: ۶۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در روزهای اخیر هوای شهر تهران ناسالم بوده است و منشأ این ریزگردها و گرد و غبارها زمین‌های جنوب غرب تهران است.
به گزارش شفا آنلاین، رحمت‌اله حافظی در یکصد و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: از 15 تا 21 خرداد هر سال به عنوان هفته محیط زیست معرفی می‌شود و انتظار داریم در این راستا برنامه‌هایی را برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تقریر آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر هوای شهر تهران در وضعیت ناسالم قرار داشته است و منشأ این آلودگی و ریزگردهای هوا زمین‌هایی در جنوب غرب تهران است که امید است محیط زیست ظرف مدت کوتاهی نسبت به جلوگیری از انتشار این گرد و غبارها اقدام کند.

حافظی درباره گزارش حسابرسی نیز اظهارداشت: گزارش حسابرسی از تلفیق بودجه سال 1389 با 5 سال تأخیر به صورت خلاصه به شورای شهر ارائه داده شده است که البته این گزارش را با چنگ و دندان گرفته‌ایم و باید در تمامی بندهای این گزارش گزارش مکتوب شهرداری وجود داشته باشد.

حافظی خاطرنشان کرد: در صورتیکه شهرداری راجع به تمام این بندها گزارش ارائه ندهد به سازمان بازرسی این گزارش تلفیق ارسال خواهد شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: