کد خبر: ۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 05
شفاآنلاین :سیاسی >مذاکرات هسته ای >نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس از گروه مذاکره کننده هسته ای کشور حمایت می کند.

به گزارش شفاآنلاین ،حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم روز پنجشنبه در مراسم سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) در مصلی اعظم بناب اظهار امیدواری کرد تیم مذاکره کننده کشور با اقدام سنجیده و با حفظ صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی از انرژی هسته ای به عنوان دستاورد ارزشمند علمی و فن آوری کشور صیانت کند.

وی با اشاره به وضع اقتصادی کشور نیز اظهار داشت: امروز نیازمند رشد و بالندگی اقتصادی و اتکاء به امکانات و منابع ملی داخلی هستیم.

به گفته وی، ظرفیت های اقتصادی ایران خیلی بالا بوده ،اما از آنها به خوبی استفاده و بهره برداری نمی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ناچیز و غیرضروری بودن پرداخت یارانه نقدی ماهانه به خانوارهای متوسط به بالا در ایران گفت: دولت تدبیری اتخاذ کند که این یارانه نقدی فقط به فقرا و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شود و اگر بقیه این مبالغ جمع آوری و صرفه جویی شود می تواند اقتصاد مریض کشور را نجات دهد.

به گفته وی هم اینک بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور پرداخت می شود که بهتر است سهم خانواده های متوسط به بالا قطع شود.

وی با انتقاد از زمزمه های اخیر برخی افراد و جریان ها در کشورعلیه شورای نگهبان قانون اساسی اظهار کرد: هیچ کس حق ندارد برای شورای نگهبان خط و مشی تعریف کند چون قانون اساسی وظایف و ماموریت های این شورا را تعیین کرده و شورای نگهبان به وظایف خود به خوبی آشنا می باشد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه هیچ کس و جریانی حق ندارد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند، افزود: هرگز نباید ماه ها قبل از انتخابات زمزمه کرد که شورای نگهبان جناحی و حزبی عمل خواهد کرد، اصلاً اینطور نیست پس باید بگذارند شورا کارش را بکند.

وی ادامه داد: طوری عمل نشود که در انتخابات آینده مجلس شاهد باشیم که خاطره تلخ مجلس ششم که مصیبتی برای کشور شد ،تکرار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تسلیت سالروز ارتحال امام (ره) در خصوص شخصیت کم نظیر ایشان گفت: عصاره پیام و تدبیر امام راحل در مدت زندگی بابرکت خود قیام برای خدا بود و از نظر علمی هم شخصیت جامعی داشت که در علوم اسلامی سرآمد دیگران بود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم افزود: امام ثابت کرد که دین نه تنها افیون توده ها نیست بلکه موتور محرک و حیات بخش ملت ها می باشد.

وی اظهار کرد: شخصیت و عملکرد امام در طول تاریخ بعد از ائمه اطهار(ع) بی نظیر است و وظیفه ما در این شرایط فقط حفاظت از دستاوردها و میراث امام(ره) و ادامه راه او با تبعیت از ولایت فقیه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ارتحال امام خمینی (ره) یک سرفصل شد برای حرکت و جهش و جان بخشی به انقلاب و به فضل الهی تا امروز با قدرت هرچه بیشتر استمرار و گسترش پیدا کرده است و باید تا ظهور حضرت مهدی (عج) نیز ادامه پیدا کند.

شهرستان بناب با 140 نفر جمعیت در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: