کد خبر: ۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 21
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین:معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: سعی ما بر این است که کارها و فعالیت ها در سازمان علمی، کارشناسی و حرفه ای باشد.
به گزارش شفا آنلاین،عبدالرحمن تاج الدین در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان که با حضور مدیران ارشد سازمان و استان برگزار شد، افزود: تأمین اجتماعی یک سازمان بزرگ وتأثیرگذار در کشور است که خدمات متعددی به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه می کند.
وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر در مسیر اصلی خود قرار گرفته است و آن ارتقای خدمت رسانی به ذینفعان است.
وی با بیان اینکه اتکاء ما به نیروهای داخلی سازمان است، اظهار داشت: رویکرد تأمین اجتماعی در دوره مدیریت فعلی این است که انتصابات بر اساس شایستگی، توانمندی و تخصص باشد و همچنین مدیران در بخش درمان وبیمه ازمیان کارکنان سازمان انتخاب شود.
تاج الدین به اقدامات سال گذشته سازمان اشاره و تأکید کرد: تقویت بخشIT با هدف تکریم کارفرمایان و بیمه شدگان و  تسریع در امور انجام شده است.
مدیر کل جدید تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: فرصت خدمتگزاری در سازمان تأمین اجتماعی، توفیق الهی است و خدمت به بیمه شدگان، افتخار کارکنان و مدیران این سازمان است.
علی حسینی محمدآبادی با اشاره به راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی افزود:  برنامه محوری، قانونمداری، پاسخگویی و پاکدستی به عنوان استراتژی های سازمان در این استان به جدیت دنبال می شود.
وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی استان کرمان از رویکردهای مدیران استان است، افزود: یکی از شاخص های رشد اقتصادی داشتن نظام بیمه های اجتماعی پویا و کارآمد است که مکمل یکدیگرند و  با تدابیر جدید مدیریت در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، تعهدات سازمان در قبال مستمری بگیران و بیمه شدگان به موقع است.
اسماعیل زمانی فر، مدیر کل سابق تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم با تقدیر از کارکنان بخش بیمه ودرمان استان، به بیان عملکردهای سال گذشته این اداره کل پرداخت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: