کد خبر: ۵۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - 2015February 22
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با ابراز تأسف از بروز حادثه منجر به فوت 8 کارگر ساختمانی در اصفهان، ضمن تسلیت به بازماندگان و طلب شفای عاجل برای مصدوم این حادثه، بر رسیدگی به بازماندگان این کارگران و همچنین ارائه خدمات درمانی مطلوب به تنها مصدوم این حادثه تأکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان را مأمور رسیدگی به وضعیت بازماندگان کارگران متوفی و سرکشی به خانواده آنان کرد.

دکتر نوربخش همچنین برقراری مستمری بازماندگان این حادثه را نیز مورد تأکید قرار داده و خواستار حداکثر مساعدت برای ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب به این خانواده‌ها شده است.

محمدعلی دادخواه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان نیز ضمن تسلیت به بازماندگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدوم این حادثه اظهار داشت: بر اساس دستور مدیرعامل محترم سازمان، حقوق مستمری بازماندگان کارگران متوفی در این حادثه در سریع ترین زمان ممکن و از امروز برقرار شده و احکام آنان صادر شده است.

وی همچنین افزود: اقدامات پزشکی لازم در مورد تنها مصدوم این حادثه نیز که در بیمارستان بستری است درحال انجام است.

لازم به ذکر است: در یک کارگاه ساختمانی واقع در بلوار کشاورز اصفهان 9 کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شدند که 8 نفر از آنان کشته و یک نفر نیز مصدوم شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: