کد خبر: ۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۳ - 2015January 19
شفاآنلاین-در اجرای طرح آزمایشی «تدریس به دانش‌آموزان بستری در بیمارستان»، تعدادی از معلمان پایه‌های تحصیلی مختلف مشهد با حضور در بیمارستان کودکان دکتر شیخ ضمن عیادت از دانش‌آموزان بستری در این بیمارستان، به این دانش‌آموزان درس می‌دهند.

به گزارش شفا آنلاین،تعدادی از معلمان پایه‌های تحصیلی مختلف در شهر مشهد با هماهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با حضور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بیمارستان ویژه کودکان در شرق کشور به نام «دکتر شیخ» ضمن عیادت از دانش‌آموزان بستری در این بیمارستان، به این علم آموزان که به خاطر بیماری‌های مختلف در این مرکز درمانی بستری هستند و از تحصیل بازمانده‌اند، درس می‌دهند.

این معلمان با همراه داشتن کتاب‌های پایه‌های مختلف تحصیلی ضمن سرکشی به تمامی بخش‌های این بیمارستان، ساعتی را با این دانش‌آموزان هستند و به آنان علم و تحصیل می‌آموزند.

معلمان این اقدام فرهنگی را در خارج از ساعت کاری خود و با هماهنگی صورت گرفته از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئولان بیمارستان انجام می‌دهند.

این برنامه حدود دو ماه است که به صورت آزمایشی در بیمارستان دکتر شیخ مشهد در حال اجراست و در صورت اجرای موفقیت آمیز، قرار است در سراسر کشور اجرایی شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: