کد خبر: ۴۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
»
شفاآنلاین-مدیرکل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اعتبار دفترچه های درمانی تامین اجتماعی براساس ضوابط قانونی تعیین و به شکل سیستمی و خودکار انجام می شود.
به گزارش شفا آنلاین،از سازمان تامین اجتماعی، «سعید حسینی» افزود: تاریخ اعتبار دفترچه های درمانی توسط اپراتور تعیین نمی شود بلکه سیستم بر اساس قوانین، مقررات وضوابط تعبیه شده در آن نسبت به تعیین آن اقدام می کند.

وی با بیان اینکه دفترچه درمانی یکی از مهمترین مزایای هر بیمه شده ای در سازمان تامین اجتماعی است، گفت: در هنگام دریافت اغلب خدمات این سازمان به همراه داشتن آن ضروریست.

حسینی افزود: دفترچه درمان عادی دارای 15 نسخه سه برگی شامل برگ اول مخصوص پزشک، برگ دوم مختص داروخانه، آزمایشگاه یا رادیولوژی و برگ سوم مخصوص بیمار است که مشخصات کامل فرد بیمه شده شامل نام ونام خانوادگی، شماره بیمه، شماره 18 رقمی سریال، کد ملی، تاریخ ویزیت، نسبت بیمه شده با بیمه شده اصلی ونوع بیمه در آن قید شده است.

وی گفت: دفترچه درمان بیمه شدگان تبعی بالای دو سال برای دریافت خدمات حتما باید عکس دار باشد.

مدیرکل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان برای دفترچه های درمانی بیماران مبتلا به بیماری های مزمن وبیماران خاص تمهیداتی اندیشیده، افزود: این بیماران پس از ارائه مدارک لازم به دفاتر اسناد پزشکی و تأیید آنها می توانند از خدمات ویژه سازمان استفاده کنند.

وی گفت: دفترچه درمانی بیماران خاص دارای 45 برگ و مستمری بگیران تامین اجتماعی 24 برگ است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: