کد خبر: ۳۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 25
شفاآنلاین- دادستان عمومی و انقلاب تهران از انجام تحقیقات خوب و مناسب زیرنظر بازپرس در پرونده رییس سابق سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دادسرای انقلاب تهران در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

دادستان درباره پرونده رییس سابق تامین اجتماعی و اینکه گفته می شود این پرونده به وزارت اطلاعات ارجاع شده است ، گفت: تحقیقات این پرونده در دادسرای تهران زیرنظر بازپرس در حال انجام است و تحقیقات خوبی صورت گرفته و به بازپرس تاکید شده است با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات به دقت صورت گیرد.

جعفری دولت آبادی اظهار داشت: برخی از بخش های پرونده مستلزم تحقیقات بیشتری بود که این بخش ها به کارگروه های دیگری ارجاع شدند و به محض اینکه آماده شود اقدام خواهیم کرد.

دادستان تهران یادآور شد: گزارشی که اخیرا تهیه شده و به بازپرس تحویل دادیم آماده تصمیم گیری از سوی بازپرس است.

جعفری دولت آبادی همچنین در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برخورد دادستانی با رسانه هایی که در موضوع اسید پاشی موجب القای ناامیدی به مردم شدند، افزود: در رابطه با موضوع اسید پاشی همانطور که مسوولان عالی قضایی گفته اند چون این نوع جرایم با امنیت عمومی برخوردار است به طور قطع دستگاه قضایی به طور جدی مقابله خواهد کرد.

دادستان تهران اضافه کرد: متاسفانه در خصوص اظهارات رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با رسانه هایی که در ارتباط با فساد اطلاع رسانی می کنند، سوءبرداشتی وجود داشته است چرا که رییس قوه قضاییه از بیان مطالب خلاف واقع در ارتباط با فساد اقتصادی گلایه کرده است.

جعفری دولت آبادی افزود: همانطور که اشاره کردم کسانی که حتی معتقدند ممکن است بابک زنجانی در بازداشت نباشد این به این معناست که تمامی حرف هایی که به مردم گفته می شود خلاف واقع است در حالی که این گونه نیست.

وی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده گاهی اوقات گفته می شود میلیاردها تومان پول جابه جا شده است و سوال اینجاست که اگر این اسناد وجود دارد چرا در اختیار دادستانی قرار نمی دهید.

نامبرده ادامه داد: آنچه که رییس قوه قضاییه بیان کرد این است که عده ای حق ندارند به بهانه مبارزه با فساد دل مردم را خالی کنند و این طور نیست که جمهوری اسلامی ایران مبدا فساد باشد.

دادستان تهران افزود: عده قلیلی به خودشان اجازه دادند جرایمی را مرتکب شوند و عده ای نیز روی این موج سوار می شوند و اقدام می کنند. برهمین اساس در ارتباط با موضوع اسیدپاشی عده ای به جای اینکه به اصل موضوع بپردازند مطالب حاشیه ای را درست کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد، بنابر این آنچه که مورد توجه دستگاه قضایی است مبارزه با اظهارات و مطالب خلاف واقع است وگرنه هیچکس از دستگاه قضایی به دلیل مبارزه با فساد ناراحت نیست.

وی افزود: در ارتباط با موضوع اسیدپاشی موردهای بسیاری زیادی وجود داشته که به رسانه ها تذکر دادیم و اگر لازم باشد پرونده تشکیل می دهیم و اقدامات ما الزاما مقابله کننده نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: