کد خبر: ۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 06
شفاآنلاین-مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت: صدور دفترچه های بیمه همگانی سلامت از نیمه شهریور امسال به روز می شود.
به گزارش شفا آنلاین،انوشیروان محسنی بندپی افزود: این امر پس از پالایش صورت گرفته در بین افرادی که در دو ماه گذشته ثبت نام کرده اند، صورت می گیرد.

وی با اشاره به ثبت نام چهار میلیون و 300 هزار نفر در طرح بیمه سلامت همگانی در دوره ابتدایی این طرح از ابتدای اردیبهشت تا سوم تیرماه اضافه کرد: این افراد پس از پالایش صورت گرفته، دفترچه های بیمه خود را دریافت کرده اند.

وی اظهار کرد: پس از این مدت تا امروز نیز حدود دو میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که مراحل پالایش را در این خصوص انجام می دهیم.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: طبق پالایش های صورت گرفته، تنها پنج درصد از متقاضیان تحت پوشش دفترچه های درمانی دیگر در کشور بودند.

محسنی افزود: امیدوار هستیم با اجرای کامل این طرح، در ایران هیچ شهروندی فاقد بیمه نباشد.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت: در سه ماه اجرای این طرح، به تمام اهداف این طرح در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و مراجعان به مراکز دولتی رسیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه طرح تجمیع بیمه ها در اختیار تنها یک وزارتخانه نیست افزود: این امر نیازمند عزم و اراده ای بالاتر است و در حال حاضر الزامات این کار را انجام می دهیم که از جمله آنها می توان به ایجاد مقدمات یکپارچه سازی آمار بیمه ای و یکنواخت کردن بسته خدمت پایه اشاره کرد.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور اظهار کرد: اجرای طرح کارت الکترونیک سلامت نیز یکی دیگر از طرح های این سازمان در کشور به شمار می رود که امیدوار هستیم با تمهید مقدمات، پایلوت این طرح را تا پایان امسال در چند استان به اجرا در آوریم.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سلامت آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: