کد خبر: ۲۲۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 04
اگر بیمار دارای چشمهای بسیار ضعیف باشد که استفاده از عینک برایش الزامی باشد می تواند پس از برداشتن گچ با زدن یک قطعه چسب از وسط عینک به پیشانی سنگینی عینک را از روی بینی بردارد و به راحتی از عینک خود توسط یک قطعه چسب استفاده نماید
شفا آنلاین>سلامت>بعد از جراحی بینی به مدت یک ماه استخوانهای بینی نرم است و هرگونه فشاری روی استخوانهای بینی می تواند به تغییرشکل آنها منجر می شود.به همین علت بهتراست به مدت حداقل یک ماه از هرگونه عینک طبی یا آفتابی استفاده نشود.

به گزارش شفا آنلاین:البته هفته اول بعد از جراحی،به علت وجود گچ بینی،فرد می تواند از عینک طبی استفاده کند اما بعد از هفته اول که گچ برداشته می شود دیگر تا سه هفته بعدی نباید ازعینک استفاده کرد.در این مدت فرد می تواند از لنزهای طبی <Medical lenses>استفاده نماید.

اگر بیمار دارای چشمهای بسیار ضعیف باشد که استفاده از عینک برایش الزامی باشد می تواند پس از برداشتن گچ با زدن یک قطعه چسب از وسط عینک به پیشانی سنگینی عینک را از روی بینی بردارد و به راحتی از عینک خود توسط یک قطعه چسب استفاده نماید.

بعد از چهار هفته می توان عینک روی بینی قرار داد اما باید توجه داشته باشید بیمار از فرم های عینک فوق العاده سبک استفاده نماید و کم کم از عینک های آفتابی و فرم سنگین استفاده کند تا روی بینی جای عینک بوجود نیاید.
در برخی بیماران این سوال پیش آمده که آیا قبل از عمل زیبایی بینی عمل لیزیک چشم انجام شود یا بعد از آن ؟ در جواب باید گفت فرقی از لحاظ کاری برای پزشک ندارد اما بهتر است که سه ماه بین این دو عمل فاصله باشد تا مشکلی ایجاد نگردد.

پزشک آنلاین
دکتر مسعود جعفری پور [ فلوشیپ فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: