کد خبر: ۲۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 02
خانواده‌ها نگران نباشند؛ با افزایش ظرفیت دانشگاه در رشته‌های پزشکی و ثبت‌نام مجدد مشکل پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد حل می‌شود
شفاآنلاین> اجتماعی> سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: با افزایش ظرفیت دانشگاه در رشته‌های پزشکی و ثبت‌نام مجدد مشکل پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد حل می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، سید حمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفتگو با تسنیم، با اشاره به مشکل پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد در رشته پزشکی اظهار داشت: طبق آخرین تصمیم، قرار است با هماهنگی مسئولان دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و همچنین سازمان سنجش در رشته‌های مذکور افزایش ظرفیت ایجاد شود که با این اقدام بخش عمده‌ای از مشکل حل می‌شود.

وی افزود: با این افزایش ظرفیت پذیرفته‌شدگان، تکمیل ظرفیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که فرم مربوطه را پر کردند، می‌توانند طی روزهای آینده بار دیگر انتخاب رشته کنند و پنج‌شنبه (10 آبان) نیز نتیجه آن اعلام شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: همچنین قرار است سایت پذیرش رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاداسلامی باز باشد تا کسانی که به هر دلیل نتوانستند انتخاب رشته کنند، بتوانند از این طریق در رشته‌های بدون آزمون انتخاب رشته کنند.

میرزاده با بیان اینکه کمیسیون آموزش  منتظر انتخاب رشته جدید است و امیدواریم با تدبیر و همکاری مسئولان دانشگاه آزاد، وزارت بهداشت و همچنین سازمان سنجش، مشکل پذیرفته‌شدگان حل شود، تاکید کرد: کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون تخصصی پیگیر این موضوع است و قطعا این مسئله با همکاری مسئولان مربوطه حل می‌شود. جای نگرانی برای پذیرفته‌شدگان و خانواده‌های آنها وجود ندارد. تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: