کد خبر: ۲۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 01
با حمایت معاونت علمی و همچنین ستاد نرم و هویت‌سازی پارک صنایع فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ تأسیس شده است
شفاآنلاین> اجتماعی> سجادی نیری گفت: شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه صنایع فرهنگی فعالیت می‌کنند، در پارک صنایع فرهنگی مستقر می‌شوند.

به گزارش شفاآنلاین: محمدحسین‌ سجادی نیری دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری‌ ریاست جمهوری با اشاره به فراخوان جدید برای استقرار شرکت‌های خلاق در پارک فناوری‌ صنایع فرهنگی گفت: با حمایت معاونت علمی و همچنین ستاد نرم و هویت‌سازی پارک صنایع فرهنگی در دانشگاه علم و فرهنگ تأسیس شده است.

دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاونت علمی با بیان اینکه دومین فراخوان استقرار شرکت‌های دانش بنیان خلاق‌ برای حضور در پارک صنایع فرهنگی منتشر شده است، اظهار کرد: اکنون دومین فراخوان برای حضور شرکت‌های خلاق خدماتی در پارک فناوری‌های فرهنگی منتشر شده است که بر اساس آن این شرکت‌ها می‌توانند در این مرکز مستقر شوند.

وی درباره فرآیند استقرار شرکت‌ها بیان کرد: فرایند استقرار این شرکت‌ها در پارک صنایع فرهنگی به صورت کاملاً مستقل است البته ستاد معاونت به آنها کمک می‌کند ولی تمامی فرآیند توسط مسئولان پارک پیگیری می‌شود.

سجادی نیری درباره کارشناسانی که شرکت‌‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهند، گفت: مجموعه‌ای از صاحب نظران و متخصصان حوزه فرهنگی در شورای این پارک قرار گرفته‌اند و درباره چگونگی پیشبرد فعالیت‌ها و استقرار شرکت‌های دانش بنیان با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.yjc


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: