کد خبر: ۲۰۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 15
ارائه آموزش و مشاوره در زمینه سبک تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری های کلیوی به عنوان یکی از رویکردهای انجمن در دوره مدیریتی جدید، جزو برنامه های اصلی ما در غرفه انجمن بود که با استقبال خوب و پاسخ مثبت شهروندان روبرو شد
شفا آنلاین>سلامت>برنامه های آموزشی و مشاوره انجمن حمایت از  بیماران کلیوی در فستیوال تابستانه سازمان های مردم‌ نهاد سلامت‌ محور با استقبال شهروندان مواجه شد.

به گزارش شفاآنلاین،روابط عمومی انجمن، هانیه اشراقی مدیر مددکاری اجتماعی انجمن بیماران کلیوی<Association of Nephrology Patients> با بیان این مطلب گفت: ارائه آموزش و مشاوره در زمینه سبک تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری های کلیوی به عنوان یکی از رویکردهای انجمن در دوره مدیریتی جدید، جزو برنامه های اصلی ما در غرفه انجمن بود که با استقبال خوب و پاسخ مثبت شهروندان روبرو شد.

وی افزود: همچنین اندازه گیری فشار خون و تست قند خون (به عنوان عوامل مهم در پیشگیری از ابتلا به بیماری های کلیوی) با همکاری مشترک انجمن و یکی از شرکت های حاضر در این فستیوال تابستانه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

اشراقی ادامه داد: غرفه دیگر انجمن به فروش صنایع دستی و تولیدات بیماران کلیوی اختصاص داشت و فرصت مناسبی برای ارائه و نمایش توانمندی های این بیماران بود که تحسین شهروندان و بازدیدکنندگان را به همراه داشت.

گفتنی است این فستیوال یکروزه بیست و دوم مردادماه در پارک شهر (منطقه12) و بوستان سهند (منطقه 14 تهران) برگزار شد.

 








نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: